ثبت نام کریستیانو رونالدو در کتاب رکوردهای جهانی گینس

ثبت نام کریستیانو رونالدو در کتاب رکوردهای جهانی گینس

کریستیانو رونالدو با راه‌اندازی کانال یوتیوب جدیدش به نام  UR Cristiano، رکورد جدیدی در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رساند. رونالدو در تاریخ ۲۱ آگوست این کانال را راه‌اندازی کرد و تنها در ۲۴ ساعت اول، موفق به جذب حدود ۱۹.۷۲ میلیون مشترک شد و رکورد بیشترین تعداد مشترکین یوتیوب در ۲۴ ساعت را به نام خود ثبت کرد.

رونالدوی ۳۹ ساله در رابطه با راه‌اندازی کانال یوتیوب گفت: «بالاخره فرصتی برای تحقق این ایده پیدا کردیم. من همیشه از ارتباط نزدیک با طرفداران در شبکه‌های اجتماعی لذت برده‌ام و حالا کانال یوتیوب من پلتفرم بزرگتری برای این کار به من می‌دهد. امیدوارم مردم با تماشای محتواهای این کانال، بیشتر با من، خانواده‌ام و دیدگاه‌هایم آشنا شوند.»

اکنون، کانال یوتیوب کریستیانو رونالدو ۵۳ میلیون مشترک دارد.

رونالدو که در حال حاضر در عربستان سعودی و در تیم النصر بازی می‌کند، حضور قابل توجهی در سایر پلتفرم‌های اجتماعی نیز دارد. او با داشتن ۶۳۷ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، بیشترین تعداد دنبال‌کننده را در این پلتفرم دارد و در نوامبر ۲۰۲۲ به اولین فردی تبدیل شد که به ۵۰۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام رسید. علاوه بر این، او ۱۷۰ میلیون دنبال‌کننده در فیسبوک و ۱۱۲ میلیون در ایکس (توییتر سابق) دارد و در مجموع تعداد دنبال‌کننده‌های او در پلتفرم‌های اجتماعی به حدود یک میلیارد نفر می‌رسد.

این ستاره ۳۹ ساله در طول دوران ورزشی خود، ۳۳ جام، ۵ عنوان لیگ قهرمانان اروپا، ۵ توپ طلا و رکورد ۳ جایزه بهترین بازیکن سال یوفا را به دست آورد و همچنین رکورد بیشترین حضور، گل و پاس گل در لیگ قهرمانان و مسابقات قهرمانی اروپا به همراه بیشترین گل‌های بین‌المللی و حضور در بازی‌های ملی را در اختیار دارد.

رونالدو ۸۹۹ گل رسمی در دوران حرفه‌ای خود برای باشگاه و تیم ملی به ثمر رسانده و به عنوان بهترین گلزن تمام دوران شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: درخشش رونالدو در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان با جواهراتی به ارزش ۶ میلیون پوند/ جزئیات زیورآلات CR7 +عکس

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل