استقلال زیر سایه فرهاد مجیدی آماده حضور در آسیا می‌شود!

استقلال زیر سایه فرهاد مجیدی آماده حضور در آسیا می‌شود!

به گزارش خبرورزشی، شکست استقلال در مصاف با استقلال خوزستان در چهارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر وضعیت کادر فنی این تیم را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار داد. جواد نکونام و تیمش پس از شکست مقابل استقلال خوزستان حالا تحت تاثیر جو هواداری و فضای تند مجازی علیه خودشان باید شرایطی ایجاد کنند که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نتیجه لازم را بگیرند. قطعاً عدم موفقیت در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا در نخستین گام می‌تواند شرایط جواد نکونام را از این هم بدتر کند.

انتشار اسامی مربیان قبلی استقلال و افتادن دوباره سایه نفراتی از جمله فرهاد مجیدی روی این تیم و تحرکاتی که از سوی برخی در فضای مجازی در همین ارتباط شاهد هستیم نشان می‌دهد که جواد نکونام و اعضای کادرفنی تیمش برای ادامه مسیر روی لبه تیغ راه می‌روند و هر آن ممکن است با کسب یک نتیجه ضعیف شرایط برای آنها به شدت به خطر بیفتد. بدون شک تغییر در ترکیب و سیستم بازی تیم نکونام در دیدارهای آسیایی می‌تواند علاوه بر غافلگیر کردن حریف آسیایی تیم استقلال شرایط را برای بازگشت این تیم به وضعیت مطلوب جهت جلب رضایت طرفداران تیم استقلال بهتر هم بکند.

 اوضاع برای تیم استقلال در حال حاضر به گونه‌ای است که این تیم نیاز دارد تا با یک شوک بزرگ وضعیت خودش را از این شرایط حساس تغییر بدهد وگرنه با تشکیل جلسات هیئت مدیره و برنامه‌های از این دست هر آن ممکن است مالکان تازه وارد باشگاه استقلال که نمی‌خواهند پول هزینه شده‌شان به هدر برود و یا از سوی طرفداران استقلال تحت تاثیر قرار بگیرند، دست به هر کار عجولانه‌ای بزنند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل