واکنش مغز متفکر قلعه‌نویی به دعوت یک پرسپولیسی/ ماتریکس ۶۰ تا ۶۵ نفره داریم!

واکنش مغز متفکر قلعه‌نویی به دعوت یک پرسپولیسی/ ماتریکس ۶۰ تا ۶۵ نفره داریم!

سعید الهویی درمورد آغاز اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته پس از قرعه‌کشی توسط امیر قلعه‌نویی و کادرفنی شروع شد. از روز گذشته بازیکنان لیگ برتری و برخی نفرات لژیونر حاضر در لیگ امارات همراه با سامان قدوس به اردو اضافه شدند. سایر بازیکنان نیز ظرف امروز و فردا به اردو اضافه می‌شوند. فردا تیم از تهران به اصفهان پرواز می‌کند تا ۲ جلسه تمرینی هم در این شهر و کمپ تمرینی باشگاه ذوب آهن داشته باشیم. 

وی درمورد میزان آمادگی سامان قدوس و علیرضا جهانبخش با توجه به تمرین نکردن آنها در یک تیم باشگاهی، گفت: نه فقط این ۲ بازیکن بلکه عملکرد سایر نفرات را از لحاظ فنی و بدنی با گرفتن گزارش از خودشان و باشگاه‌هایشان رصد کردیم. قدوس و جهانبخش بازیکنان باکیفیتی هستند که در سال‌های گذشته نیز جایگاه و عملکرد بسیار خوبی در تیم ملی و باشگاه‌شان داشتند. در این بازه زمانی نیز که هنوز با باشگاه جدیدی عقد قرارداد نکرده‌اند، توانستیم به خوبی کیفیت آمادگی جسمانی آنها را رصد کردیم. براساس نظر امیر قلعه‌نویی می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

مربی تیم ملی درمورد اینکه آیا دعوت از برخی بازیکنان جدید مثل علی نعمتی تنها با هدف آزمون و خطا گرفتن از آنها اتفاق می‌افتد، گفت: همیشه امیر قلعه‌نویی در این مورد صحبت کرده که یک لیست یا ماتریکس ۶۰ تا ۶۵ نفره داریم که می‌توانند در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرند. هر هفته نیز عملکرد آنها بررسی می‌شود. شاید در اردوی بعدی، بازیکنان جدیدی دعوت شوند. برای کادرفنی کیفیت فنی، آمادگی جسمانی و مباحث شخصیتی اهمیت دارد و نفرات براساس آن می‌توانند به تیم ملی اضافه شوند.

الهویی خاطرنشان کرد: بحث مهم این است که تیم ملی با حضور امیر قلعه‌نویی مطابق مدل خاص خودش را اجرا کند. اهمیت زیادی دارد ما بازیکنان را وارد این چرخه کنیم تا با مدل بازی تیم آشنا شوند. سعی داریم عملکرد آنها را در این مدل بازی بسنجیم. طبیعی است برخی بازیکنان که اکنون در اردو حضور ندارند، می‌توانند با عملکردشان خود را در آینده به اردوی تیم ملی برسانند. درهای تیم ملی برای همه باز است. کیفیت و عملکردشان در تیم باشگاهی و اردوی ما می‌تواند آنها را به تیم ملی نزدیک کند که این موضوع شامل خیلی از بازیکنان جوان لیگ برتری هم می‌شود.

وی درمورد میزان رضایت امیر قلعه‌نویی از کیفیت زمین ورزشگاه فولادشهر، توضیح داد: یک مرتبه ایشان به اصفهان سفر کرده و بازدیدی از استادیوم نقش جهان و فولادشهر و همچنین زمین‌های تمرینی داشتند. قرار است تمرینات ما در مجموعه ذوب آهن و بازی در فولادشهر برگزار شود. برخی اشکالات وجود داشت که باید از طرف فدراسیون فوتبال و تیم ملی از کوهی، مدیرعامل شرکت و نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تشکر کنم به خاطر لطفی که داشتند و تلاش کردند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با بودجه‌ای که کارخانه مصوب کرد این مسائل را رفع کنند. البته این لطف برای ورزش بود. کوهی هزینه کرد تا استانداردسازی بهتری برای مجموعه فولادشهر صورت بگیرد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل