کار سخت امید عالیشاه برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس

کار سخت امید عالیشاه برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، امید عالیشاه که در تمرینات پیش فصل از ناحیه انگشت پا دچار آسیب دیدگی شد، نتوانست در سه بازی ابتدایی لیگ در ترکیب سرخ پوشان حاضر باشد.

کاپیتان سرخ پوشان که فصل قبل بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشت، در این فصل هنوز موفق به حضور در ترکیب پرسپولیس نشده و به همین خاطر با توجه به پیروزی که این تیم در آخرین بازی مقابل فولاد کسب کرده کار سختی برای بازگشت به ترکیب خواهد داشت. به ویژه اگر گاریدو نیز به همان ضرب المثل نانوشته اعتقاد داشته باشد که نباید به ترکیب تیم برنده دست زد!

همان طور که می دانید عالیشاه فصل قبل به عنوان مهاجم کاذب به میدان می رفت و با حضور کنار عیسی آل کثیر به عنوان یک بازیکن پا به توپ و سرعتی نقش زیادی در تاکتیک های هجومی تیمش داشت. از این رو کاپیتان سرخ ها برای بازگشت به همان منطقه از زمین باید با رقیبی چون وحید امیری رقابت کند که در بازی آخر خوش درخشید و در بازی با فولاد یکی از برترین بازیکنان زمین شد. از این رو برای رقابت با بازیکنی چون وحید امیری باید در تمرینات حسابی خودش بدرخشد.

تمام این مسائل دست به دست هم داده تا عالیشاه انگیزه های زیادی برای اولین بازی پرسپولیس در لیگ نخبگان که روز ۲۶ شهریور مقابل الاهلی عربستان برگزار می کند داشته باشد و باید دید می تواند گاریدو را مجاب کند تا برای این بازی در ترکیب اصلی به میدان برود یا نه.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل