ورزش

کدام بازیکنان در سه هفته ابتدایی لیگ برتر بیشترین تاثیر را داشتند

کدام بازیکنان در سه هفته ابتدایی لیگ برتر بیشترین تاثیر را داشتند

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران طی روزهای پنج شنبه و جمعه ۹ و ۱۰ شهریور پیگیری شد و تیم‌ها به مدت ۱۴ روز به دلیل انجام بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به تعطیلات رفتند.

در پایان هفته سوم ۴ بازیکن از تیم‌های سپاهان، ملوان، تراکتور و استقلال تهران توانستند عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

امیرحسین حسین زاده مهاجم تیم فوتبال تراکتور در ۳ بازی برای تیمش موفق شد ۳ گل و یک پاس گل به نام خوب به ثبت برساند. رضا غندی پور مهاجم تیم ملوان هم توانست ۳ گل در این ۳ بازی برای تیمش به ثمر برساند.

کاوه رضایی و رامین رضائیان مهاجم و مدافع – وینگر تیم‌های سپاهان و استقلال تهران نیز هر کدام با دو گل زده و یک پاس گل عملکرد مشابه‌ای را در این ۳ بازی از خود به نمایش گذاشتند با این تفاوت که رضائیان هر دو گل خود را از روی نقطه پنالتی و در یک بازی به ثمر رسانده است.

در بین اسامی بازیکنان برتر تا پایان هفته سوم، نامی از بازیکنان تیم پرسپولیس در آن دیده نمی‌شود و هنوز شاگردان گاریدو نتوانسته اند آمار فردی خوبی را از خود ثبت کنند.

در بین دروازه بان ها هم، علیرضا بیرانوند از تراکتور، «اتکیر یوسوپوف» از فولاد و محمدرضا اخباری از گل گهر نیز هر کدام با دو کلین شیت از ۳ بازی مشترکا بهترین آمار را از خود ثبت کرده اند.

هفته چهارم لیگ برتر از تاریخ جمعه ۲۳ شهریور آغاز می‌شود و تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ نخبگان آسیا دیدارهای هفته چهارم خود را در تاریخ ۱۹ آبان برگزار خواهند کرد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا