خرید فصل بعد نکونام مشخص شد!/ تیوی بیفوما بازیکن تراز از نظر سرمربی استقلال

خرید فصل بعد نکونام مشخص شد!/ تیوی بیفوما بازیکن تراز از نظر سرمربی استقلال

به گزارش خبرورزشی، استقلال تهران مثل فصل قبل بازی هفته سوم را باخت، یک بازی بیرون خانه برابر یک مربی خارجی تا جواد نکونام به رکورد فرهاد مجیدی نرسد. استقلال خوزستان این بازی را با تک گل خرید خارجی جدیدش برد، یک وینگر که دقیقه 73 وارد زمین شد و دقیقه 80 تک گل بازی را زد.

روی این گل اشتباه حسینی به چشم آمد، حرکت بلانکو که به داور ساعتش را نشان داد و از او می‌خواست وقت را بگیرد به چشم آمد، استقلالی‌ها برای بردن این سه امتیاز همه کار کرده بودند، ۵ بازیکن از لیست خارج شدند تا بلانکو بتواند بازی کند و…

اما در نهایت استقلال خوزستان ۳ امتیاز را در اهواز نگه داشت. جایی که بر سر برگزاری مسابقه کلی حاشیه داشت و بعد از بازی و در طول مسابقه نیز جنجال و درگیری و دردسر کم نبود. همه این‌ها باعث شد زننده گل ۳ امتیازی بازی کمتر مورد توجه قرار گیرد.

بعد از بازی خبر ورزشی نوشت که این بازیکن شماره ۲۳ چطور موقع امضای قرارداد قید شماره ۱۰ را زده و چرا این شماره را انتخاب کرده است. او در مشورت با رئیس قبیله‌اش در کنگو تصمیم می‌گیرد شماره ۲۳ را بردارد که برایش یمن و شگون به همراه خواهد داشت.

و در اولین مسابقه همین اتفاق افتاد و «تیوی بیفوما» زننده تک گل بازی بود. آن هم بازی به بزرگی بازی با استقلال، گلی که می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای روی آینده این بازیکن و رقم قراردادهای بعدی‌اش در ایران بگذارد.

همه به یاد داریم که جواد نکونام در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور اعتراف کرده بود که به شدت خرافاتی است و به یمن و شگون و یا بدشانسی اعتقاد و باور دارد. جواد خودش گفت که اگر با یک کفش مشکلی برمی‌خورده آن را به حنیف عمران‌زاده می‌داد و وقتی با یک پیراهن پیروز مسابقه می‌شد، چه اصراری برای پوشیدن آن در بازی‌های بعدی داشت.

حالا بازیکن استقلال خوزستان نشان داده که مثل نکونام و خیلی فوتبالیست‌های دیگر در سراسر دنیا، باورها و عادت‌های خاص و متفاوتی دارد. توانایی فنی او هم که در زمین مشخص شد، کم نیستند کسانی که به شوخی می‌گویند او از همین حالا سر لیست نکونام برای خرید فصل بعد شده است! چون تمام ویژگی های بازیکن تراز برای سرمربی استقلال را دارد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل