ورزش

خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: آن از قلعه‌نویی، بعد مظلومی و حالا هم…/ استقلال مدیر می‌خواهد نه منشی!

خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: آن از قلعه‌نویی، بعد مظلومی و حالا هم…/ استقلال مدیر می‌خواهد نه منشی!

استقلال تابستان سال ۹۵ و در هفته‌های آغازین شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اصلا خوب نتیجه نمی‌گرفت و همان زمان هم گروهی از هواداران این تیم در ورزشگاه نام فرهاد مجیدی را صدا می‌زدند. در همان مقطع علی فتح‌الله‌زاده در مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرورزشی قاطعانه مدعی شد باید حتما از علیرضا منصوریان حمایت شود. فتح‌الله‌زاده در توجیه این ادعا گفت: به هیچ عنوان نباید تصمیم احساسی گرفته شود و نباید سرمایه‌ای مثل علیرضا منصوریان را بسوزانیم. با امیر قلعه‌نویی خوب برخورد نشد، بر سر مظلومی آن بلاها آمد و حالا هم نوبت منصوریان است. به نظرم حداقل باید تا نیم‌فصل از علیرضا حمایت کرد.

مدیرعامل اسبق استقلال ادامه داد: در مورد شعارها داخل استادیوم و صدا زدن نام فرهاد مجیدی هم باید بگویم فرهاد عاقل است. او دنبال یادگیری روش‌های علمی مربیگری رفته و تا وقتی درسش را تمام کند، ۲ سال طول می‌کشد. مجیدی باید به استادیوم بیاید و حمایت خود را از سرمربی استقلال اعلام کند. خیلی بد است که از هفته سوم بحث تعویض سرمربی مطرح شود.

فتح‌الله‌زاده در ادامه با انتقاد از موضع مدیران وقت باشگاه استقلال مقابل وزارت ورزش تصریح کرد: اعضای هیئت مدیره استقلال شخصیت‌های محترمی هستند اما از وزارت ورزش به آن‌ها می‌گویند چه کار بکنند. آقایان! باشگاه استقلال به مدیر احتیاج دارد نه منشی! حسین قریب هم به استقلال نیامد چون دلش نمی‌خواست در استقلال منشی باشد. من و قریب منشی‌های خوبی نیستیم!

خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: آن از قلعه‌نویی، بعد مظلومی و حالا هم.../ استقلال مدیر می‌خواهد نه منشی!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا