آزادی میزبان لیگ نخبگان آسیا نخواهد بود/ آمادگی تختی مشروط شد

آزادی میزبان لیگ نخبگان آسیا نخواهد بود/ آمادگی تختی مشروط شد

به گزارش خبرنگار مهر، داوود رفعتی در خصوص آخرین وضعیت میزبانی تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس از حریفان آسیایی خود اظهار داشت: به دلیل اینکه می‌خواهیم ورزشگاه آزادی را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم امکان میزبانی در این ورزشگاه را نداریم و دو استادیوم تختی و شهر قدس باید آماده شوند.

او ادامه داد: ورزشگاه تختی مهم‌ترین مشکل آن چمن بود و پیمانکار قبلی شرایط زمین را بدتر کرد و به همین جهت با پیمانکار جدیدی قرارداد بسته شده است و به احتمال زیاد تا آخر ماه آماده می‌شود. مهم‌ترین مشکل این ورزشگاه گیت های ورودی هواداران است و جایگاه خبرنگاران نیز باید به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تجهیز شود. رختکن تیم‌ها و همچنین جایگاه بانوان تماشاگر نیز باید ایمن سازی شود.

دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌ها تصریح کرد: اگر این مشکلات تا آخر ماه رفع شود می‌توانیم از این ورزشگاه برای مسابقات استفاده کنیم. تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران هرکدام باید ۱۷ میلیارد تومان برای بازسازی این ورزشگاه کمک می‌کردند که پرسپولیس ۵ میلیارد تومان پرداخت کرده اما استقلال هنوز مبلغی را پرداخت نکرده است.

او در رابطه با چمن ورزشگاه نقش جهان گفت: چمن این ورزشگاه به طور کامل جمع شده است و چمن‌های جدید هم به مرور نصب می‌شود.

رفعتی تصریح کرد: فردا شنبه یک جلسه بسیار مهم در ورزشگاه شهر قدس با حضور مسئولان ذی‌ربط خواهیم داشت و برای آماده سازی این ورزشگاه جهت برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا تصمیم‌گیری خواهد شد این ورزشگاه حدود ۱۲ هزار نفر گنجایش تماشاگر دارد که طبق قانون AFC باید برای بازی‌های آسیایی ورزشگاه‌های بالای ۵ هزار نفر انتخاب شود. روی ورزشگاه آزادی نمی‌شود برای دیدارهای آسیایی حساب باز کرد.

منبع:مهر

خروج از نسخه موبایل