آقای گل لیگ برتر فعلا تراکتوری است؛ ۳ گل در ۲۴۰ دقیقه

آقای گل لیگ برتر فعلا تراکتوری است؛ ۳ گل در ۲۴۰ دقیقه

به گزارش خبرورزشی، در فاصله چهار بازی تا پایان هفته سوم لیگ برتر، فعلا امیرحسین حسین زاده از تراکتور، با ۳ گل زده آقای گل لیگ برتر بیست و چهارم است.

پدیده استقلالی تراکتور که پس از درخشش در استقلال به بلژیک رفت و در بازگشت به ایران، پیراهن تراکتور را پوشید، در فصل جدید برای این تیم تبریزی ۳ گل زده است.

امیرحسین حسین زاده گل اول خود را هفته اول مقابل مس رفسنجان به ثمر رساند که اتفاقا اولین گل تراکتور در فصل جدید هم بود، او سپس در بازی هفته دوم مقابل پرسپولیس که به میزبانی تراکتور برگزار شد، موفق به گلزنی نشد و در عوض هفته سوم مقابل هوادار و سیدمهدی رحمتی ۲ گل به ثمر رساند.  

امیرحسین حسین زاده حالا با ۳ گل زده، به تنهایی آقای گل لیگ برتر است که هر ۳ گل خود را هم خارج از خانه به ثمر رسانده و جالب این که این ۳ گل را در ۲۴۰ دقیقه ثبت کرده است. حسین زاده مقابل پرسپولیس و هوادار ۹۰ دقیقه بازی کرد اما هفته اول مقابل مس رفسنجان دقیقه ۶۰ تعویض شد.

تراکتور تا به حال در هفته اول با دو گل حسین زاده و اشتروکالی مس رفسنجان را برده، در هفته دوم با تک گل شجاع خلیل زاده پرسپولیس را با نتیجه مساوی یک یک متوقف کرده و در هفته سوم با دو گل حسین زاده و گل های هاشم نژاد و اشتروکالی ۴ بر صفر از سد هوادار و سیدمهدی رحمتی گذشته است.

در همین رابطه؛ هوادار زیر تراکتور اسکوچیچ له شد!/ تیم رحمتی با شکست تحقیرآمیز در خانه قعرنشین شد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل