استقلال ترک عادت نکرد؛ باخت در هفته سوم و از دست رفتن جام در پایان فصل؟/ جواد نکونام از آن طرف بام افتاد!

استقلال ترک عادت نکرد؛ باخت در هفته سوم و از دست رفتن جام در پایان فصل؟/ جواد نکونام از آن طرف بام افتاد!

به گزارش خبرورزشی، فصل قبل جواد نکونام در نخستین تجربه روی نیمکت استقلال مشکلات بسیاری داشت که همه از آن خبر دارند. او بازیکنانی را می‌خواست که به هر دلیل امکان جذب آنها پیدا نشد و قبل از آن بی‌تجربگی کرد و بازیکنانی را کنار گذاشت که بعداً مجبور شد آنها را برگرداند!

تصور می‌کردیم این فصل نکونام از این تجربه، درس گرفته باشد اما این بار از آن طرف بام افتاد! او همه را نگه داشت و حالا که بازیکنانی را که خواسته خریده‌اند، هر بازی مجبور است دست به حرکات محیرالعقول بزند و در بازی مقابل استقلال و خوزستان پنجمین بازیکن را هم کنار گذاشت تا جا برای بلانکو باز شود!

اگر فقط به خاطر تجربه سال قبل به نکونام حق بدهیم که چشمش ترسیده و نمی‌خواسته بازیکنان را قبل از آمدن نیروهای جایگزین کنار بگذارد، باز نمی‌توان به مدیریت باشگاه اجازه داد که چنین با سرنوشت و آینده بازیکنان بازی کرده باشند. تمام تیم‌ها فهرست خود را بسته و هزینه سنگین به بیت المال بابت پرداخت غرامت به این بازیکنان تحمیل شده است…

استقلال دوباره در هفته سوم باخت. مثل فصل قبل و باز هم در یک بازی بیرون خانه، فصل قبل در هفته سوم استقلال به سپاهان مورایس باخت و تا پایان فصل این تنها شکست این تیم بود و البته دیدیم که در ماراتن انتهای فصل نکونام پس از ۱۶ هفته صدرنشینی تاج قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کرد.

حالا دوباره در هفته سوم استقلال یک بازی بیرون خانه را باخته، باز هم به یک مربی خارجی یعنی بوژوویچ و این بار در اهواز، اگر سپاهان فصل قبل مدعی اول قهرمانی بود استقلال خوزستان فصل قبل به لطف هفته آخر ماندنی شد و هر دو بازی رفت و برگشت را به برادر بزرگتر باخته بود!

از ان مهمتر اینکه تیم اهوازی در دو بازی قبلی در این فصل موفق به گشودن دروازه رقبا نشده بود! حالا باید دید این تکرار تاریخ آیا با سرنوشتی مشابه فصل قبل به پایان می‌رسد؟ یا اینکه نکونام با استفاده از تجربه فصل قبل فکری به حال تیمش خواهد کرد؟

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل