استقلال و آمار خطرناک گل خورده

استقلال و آمار خطرناک گل خورده

بازیکنان تیم استقلال در مصاف مقابل استقلال خوزستان روی یک ضربه ایستگاهی دروازه‌شان را باز شده و در نهایت شکست را پذیرا شدند. 

شاگردان جواد نکونام در هفته اول مسابقات لیگ برتر و در دیدار مقابل شمس آذر قزوین با نتیجه دو بر یک برنده شده بودند و در هفته دوم با تساوی دو بر دو مقابل ملوان بندر انزلی متوقف شدند. 

دریافت یک گل در شهر قزوین و دو گل از تیم ملوان وضعیت خط دفاعی استقلال را متزلزل و نگران کننده نشان داده بود تا اینکه این تیم در دیدار سوم مقابل استقلال خوزستان نه تنها موفق به گلزنی نشد بلکه برای چهارمین بار ظرف ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر باز هم دروازه‌اش را باز شده دید. 

ضربه ایستگاهی بازیکن تیم استقلال خوزستان که به صورت کوتاه مقابل سید حسین حسینی به زمین خورد پس از پله شدن به سادگی هرچه تمام‌تر به درون دروازه استقلال رفت و برای چهارمین بار ظرف سه هفته اخیر دروازه استقلال را گشود. 

آمار یک و سه دهم گل خورده در هر بازی ظرف ۳ مسابقه ابتدایی برای استقلال که قرار است در تاریخ بیست و ششم شهریور ماه و در چهارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا مقابل مهاجمان سرشناس تیم الغرافه قطر قرار بگیرد آمار خطرناکی به نظر می‌رسد. 

جواد نکونام و کادر فنی تیم استقلال قطعاً برای این مشکل باید چاره‌ای بیندیشند تا هرچه سریعتر وضعیت خط دفاعی این تیم را سر و سامان بدهند در غیر این صورت قطعاً این تیم با این شرایط هر چقدر هم که دروازه‌بانش مطرح باشد نمی‌تواند جلوی باز شدن دروازه خودش را بگیرد.

با توجه به برگزاری بازی‌های شب گذشته در هفته سوم لیگ برتر و تا پیش از برگزاری ادامه دیدارهای این هفته تیم استقلال با دو پله سقوط از رده سوم جدول رده‌بندی در پایان هفته دوم به رده پنجم مد و بعید نیست با تغییر نتایج در رقابت‌های امشب این جایگاه باز هم دستخوش تغییراتی بشود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل