ورزش

انگیزه گل محمدی مقابل پرسپولیس بالا است/ یحیی به کسی باج نمی دهد

انگیزه گل محمدی مقابل پرسپولیس بالا است/ یحیی به کسی باج نمی دهد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه ۹ شهریور رو در روی هم قرار می‌گیرند. هر دو تیم دیدارهای هفته گذشته خود را با نتیجه تساوی به پایان رساندند اما فولاد موفق به شکست نساجی در هفته اول شد تا فصل خود را با پیروزی آغاز کرده باشد اما پرسپولیس هر دو بازی را با نتیجه تساوی خاتمه داد تا هواداران این تیم همچنان منتظر کسب نخستین پیروزی فصل تیمشان باشند.

محمد علوی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با این بازی اظهار داشت: بازی پرسپولیس و فولاد همیشه در میان دیدارهای جذاب لیگ برتر بوده است. بازیکنان فولاد بدنسازی خوب و یک اردوی پیش فصل مناسبی را در امارات گذراندند و از آن طرف پرسپولیس نیاز به کسب پیروزی دارد و با تمام قوا در این بازی حاضر خواهد شد تا به اولین پیروزی خود دست یابد.

او ادامه داد: فولاد در دو هفته گذشته نمایش قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است و به نظرم شرایط این تیم بهتر از پرسپولیس خواهد بود. مطمئناً هر دو تیم برای پیروزی وارد زمین می‌شوند و اگر پرسپولیس نتواند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد شرایط برای این تیم سخت خواهد شد و یحیی گل محمدی هم به همین راحتی به تیم سابق خود باج نخواهد داد.

پیشکسوت سابق فولاد افزود: انگیزه گل محمدی مقابل پرسپولیس بالا است و از طرفی بازیکنان فولاد هم می‌دانند که چه دیدار حساسی را در پیش دارند و اگر مدیریت این باشگاه پاداش خوبی را برای پیروزی مقابل پرسپولیس برای اعضای تیم خود در نظر می‌گرفت، بازیکنان با روحیه بالاتری در زمین حاضر می‌شدند.

علوی در پایان خاطر نشان کرد: باید این مورد را هم در نظر گرفت که بازیکنان پرسپولیس هم به همین راحتی پا پس نمی کشند و قطعاً برای اثبات خود به سرمربی سابق با نهایت توان وارد زمین می‌شوند و نتیجه این بازی برای سایر تیم‌ها هم مهم خواهد بود و امیدوارم بازیکنان هر دو تیم یک بازی تماشاگرپسندی را از خود به نمایش بگذارند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا