ورزش

مورایس: نتوانستم این موضوع را درک کنم/ فکر نمی‌کنم دلیل فقط آب و هوا باشد!

مورایس: نتوانستم این موضوع را درک کنم/ فکر نمی‌کنم دلیل فقط آب و هوا باشد!

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار با شمس‌آذر قزوین حضور پیدا کرد. صحبت‌های سرمربی سپاهان را در ادامه می‌خوانید:

این مسابقه بازی سوم لیگ است؛ شمس‌آذر یک تیم با انرژی فوق‌العاده زیاد است، بازی مقابل چنین تیم‌هایی ساده نیست، البته همه حریفان در لیگ سرسخت هستند.

فردا بازی خانگی ما است که متأسفانه دور از خانه و هواداران برگزار می‌شود، آماده هستیم که بتوانیم بهترین خودمان را ارائه دهیم.

درمورد میزبانی خارج از خانه سپاهان در این مسابقه، فقط ما نیستیم و بعضی از باشگاه‌های دیگر نیز با این مشکل روبه‌رو هستند، درک نمی‌کنیم اما ۴ ساعت دور از خانه و هواداران هستیم؛ استقلال و پرسپولیس نیز همین مشکل را دارند که ورزشگاه آزادی آماده نیست، نتوانستم درک کنم که چرا زودتر و بهتر شرایط را مهیا نکردیم، جو ورزشگاه خانگی متفاوت‌تر است و امیدوارم در آینده فکر بهتری کنیم.

فکر نمی‌کنم وضعیت چمن به خاطر آب و هوا باشد و به نظرم در آینده باید خیلی حواسمان به این مسائل باشد؛ حتی وقتی در ایفمارک رفتم، کنار ایفمارک زمین چمن سابق محل تمرین تیم‌های ملی بود که نابود شده بود؛ این درحالیست که ۲ سال پیش همین چمن با کیفیت فوق‌العاده بالایی دیدم و فکر نمی‌کنم دلیل موضوع فقط آب و هوا باشد.

به من گفته‌اند که بازی با VAR است و خیلی خوشحالم زیرا یک مورد طبیعی است که بازی‌ها با VAR باشد.

بیشتر بخوانید: حمله مدیر سپاهان به باشگاه پرسپولیس +عکس

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا