اسکوچیچ: شماره تدارکات تیم را به شما می‌دهم او تخصص بیشتری دارد!/ مدعی جدی هستیم؛ در چنین چمن بی‌کیفیتی بی‌نظیر بودیم

اسکوچیچ: شماره تدارکات تیم را به شما می‌دهم او تخصص بیشتری دارد!/ مدعی جدی هستیم؛ در چنین چمن بی‌کیفیتی بی‌نظیر بودیم

دراگان اسکوچیچ پس از برتری ۴ بر صفر تراکتور مقابل هوادار در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: دوست دارم به تیم خود تبریک بگویم. این بازی را به خوبی مدیریت و در مقاطع زیادی رو به جلو بازی کردیم. بابت این فوتبال تهاجمی بسیار خوشحالم. همچنین در مقاطعی از بازی توانستیم تعادل را حفظ کرده و با آرامش کار را مدیریت کنیم. نشان دادیم یک مدعی جدی برای لیگ هستیم.

وی افزود: واقعا افتخار می‌کنم این هواداران برای حمایت از ما به استادیوم آمدند. به نوعی تبادل انرژی بین هواداران، بازیکنان و کادرفنی بود. یکی از دلایل این پیروزی کارهایی بود که در تمرینات انجام دادیم. مثلا از بازیکنان تعویض مداوم جهت بازی را خواسته بودم که این کار به خوبی انجام شد. واقعا به خاطر پیاده کردن نظراتم درون زمین از طرف بازیکنان، بسیار خوشحال هستم. واقعا باید بگویم این کیفیت بازی در چنین چمن بی‌کیفیتی واقعا بی‌نظیر بود.

سرمربی تراکتور درخصوص اینکه این تیم برای اولین بار در سه بازی ابتدایی فصل ۷ امتیاز کسب کرده است، توضیح داد: این مطلب واقعا چندان مدنظر من نیست بلکه فوتبالی که تیم بازی می‌کند برای من مهم است. فصلی بسیار طولانی پیش رو داریم و نمی‌توانیم به چند دیدار اخیر دلخوش کنیم. باید عملکرد فعلی را ادامه بدهیم. تمام حریفان برای ما قابل احترام هستند و کاری طولانی در پیش است.

اسکوچیچ درمورد عملکرد خوب بازیکنان تراکتور، گفت: همه نفرات خارجی منتخب، با هدف اضافه کردن یک ارزش به تیم اضافه شده‌اند. از عملکردشان بسیار خوشحالم. برای من بازیکن ایرانی و خارجی تفاوتی ندارد و به همگی یکسان نگاه می‌کنم. هرکس برای تیم زحمت می‌کشد باید ارزش آفرین باشد و این برای من مهم است. امروز همه نفرات تیم خوب بودند.

وی درمورد اعتراض باشگاه هوادار به استفاده تراکتور از پیراهن قرمز و بنفش پوشیدن شاگردان رحمتی، گفت: پس از این کنفرانس شماره تدارکات تیم را به شما می‌دهم. او از من تخصص بیشتری نسبت به رنگ لباس دارد. ترجیح می‌دهم درمورد کیفیت عملکرد بازیکنان صحبت کنم نه رنگ لباس‌شان.

بیشتر بخوانید: هوادار زیر تراکتور اسکوچیچ له شد!/ تیم رحمتی با شکست تحقیرآمیز در خانه قعرنشین شد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل