نساجی – گل گهر؛ راند تازه دعوای داماد و دستیار قرمز و آبی!

نساجی – گل گهر؛ راند تازه دعوای داماد و دستیار قرمز و آبی!

به گزارش خبرورزشی، اولین دوئل روز دوم هفته سوم تقابل دو مربی از مکتب فیروز کریمی است.

شناسنامه بازی

 جمعه ۹ شهریور

ساعت ۱۹:۱۵

ورزشگاه وطنی قائمشهر

نکات بازی

  • مهدی تارتار به عنوان داماد فیروز کریمی و ساکت الهامی به عنوان دستیار همیشگی او، هر دو از یک مکتب در فوتبال می‌آیند اما اصلاً رابطه خوبی با هم ندارند. این دو نفر فصل قبل اختلافات خود را علنی و رسانه‌ای کردند و حتی کار به شکایت هم رسید.
  • فصل قبل در بازی رفت نساجی در همین ورزشگاه میزبان گل گهر بود و پنجشنبه ۲ شهریور با یک گل باخت. در بازی برگشت نیز گل گهر در سیرجان با سه گل پیروز شد.
  • فصل قبل در هر دو جدال رفت و برگشت با نساجی، ماریوس اوزینیدیس یونانی روی نیمکت گل گهر بود و هر ۶ امتیاز را گرفت! در جدال رفت فصل قبل مهدی رحمتی روی نیمکت نساجی بود و در جدال برگشت در هفته هجدهم، ساکت الهامی که تنها چند روز قبل به نساجی برگشته بود با سنگین‌ترین شکست لیگ را استارت زد.
  • فصل قبل بعد از همین مسابقه بود که الهامی در بازگشت تیم به تهران بازیکنان را در هوای برفی نیمه شب به تمرین برد و دواند! اتفاقی که در حافظه فوتبال ایران ثبت شد. البته او بعداً توانست نساجی را در لیگ نگه دارد.
  • اما دوئل های رودرروی الهامی و تارتار، فصل قبل مهدی تاتار روی نیمکت ملوان بود و در دور رفت ساکت الهامی را که هدایت مس رفسنجان را بر عهده داشت، در رفسنجان ۴-۱ شکست داد. در بازی برگشت هم ساکت الهامی را در هفته بیست و دوم روی نیمکت نساجی با یک گل برد.
  • یعنی مهدی تارتار هم مثل گل گهر که هر شش امتیاز بازی با نساجی را فصل قبل گرفت، هر دو بازی رفت و برگشت و جدال رودررو با ساکت الهامی را برده است! حالا الهامی باید جبران کند.
  • این فصل گل گهر با تارتار با شکست یک بر صفر مقابل ملوان در انزلی استارت زد و نساجی هم در خانه با یک گل به فولاد باخت. بازی قبل گل گهر در خانه با دو گل استقلال خوزستان را برد و ۳ امتیازی شد، نساجی هم در اراک بازی باخته را با آلومینیوم مساوی کرد و اولین امتیازش را گرفت.
  • دوئل بین تارتار و ساکت الهامی که یکی پرسپولیسی و دیگری استقلالی است، هیچ ربطی به نام تیم‌هایشان و نتایج قبلی یا رقبای بعدی ندارد. این دو شاگرد مکتب فیروز کریمی تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهند به هم ببازند!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل