سپاهان – شمس آذر؛ روز انتقام برای مورایس فرارسید

سپاهان – شمس آذر؛ روز انتقام برای مورایس فرارسید

به گزارش خبرورزشی، سپاهان برای حفظ فاصله در صدر با سایر رقبا برد می خواهد اما سرمربی این تیم دلایل دیگری برای این ۳ امتیاز دارد!

شناسنامه بازی

جمعه ۹ شهریور

ساعت ۱۹:۱۵

ورزشگاه فولادشهر اصفهان

نکات بازی

* سپاهان تنها تیم این فصل است که هر دو بازی قبل را برده و با ۶ امتیاز، قاطعانه در صدر جدول نشسته است. زردها فصل قبل را هم با قاطعیت شروع و در ۱۱ بازی ۱۰ برد به دست آوردند و مورایس به هیچ عنوان نمی‌خواهد خاطرات تلخ فصل قبل تکرار شود.

* سپاهان که قرعه نسبتاً خوبی در شروع این فصل داشته هفته اول ۳-۱ در اصفهان چادرملو تازه وارد به لیگ برتر را برد و بازی قبل در خرم آباد، قهرمان فصل قبل لیگ آزادگان یعنی خیبر را ۲-۱ شکست داد.

* اما شمس آذر که هفته اول در خانه با گل ثانیه‌های آخر ۲-۱ به استقلال باخت، هفته قبل نیز مقابل چادر ملو ۱-۱ متوقف شد تا مثل فصل قبل شروعی ناامید کننده داشته باشد.

* سعید دقیقی و مورایس فصل قبل نیز در هر دو جدال دو تیم روی نیمکت تیم‌هایشان بودند. هر دو هم در نیم فصل سودای رفتن داشتند و  جالب اینکه دقیقی تابستان هم دوباره رفت اما ماندنی شد!

* ژوزه مورایس اگر برای ماندن در لیگ ایران تنها یک انگیزه و هدف داشت، بازی دوباره با شمس آذر بود! تنها حاشیه که از او در این دو فصل در فوتبال ایران دیدیم لگد زدن به بطری و عصبانیت بیش از حد در بازی رفت فصل قبل مقابل همین شمس آذر بود!

* فصل قبل در بازی رفت و در روزهایی که مشکلات عجیب و غریب گریبان سپاهان را گرفته بود، شمس آذر در ورزشگاه سردار آزادگان با گل رحمان جعفری بازی را از سپاهان برد. بازی برگشت در اصفهان سپاهان در هفته آخر ۴-۱ شمس آذر را شکست داد اما ناکامی در بازی رفت تا همیشه روی ذهن مورایس باقی می‌ماند.

* رحمان جعفری زننده گل ۳ امتیازی شمس آذر در فصل قبل همان نیم فصل به تراکتور رفت اما فخریان گلزن آخرین بازی دو تیم برای شمس آذر هنوز در این تیم است.

* در آخرین تقابل این دو تیم رامین رضاییان هتریک کرد که حالا به استقلال رفته، جالب اینکه شنبه ۱۲ خرداد امسال در هفته سی‌ام لیگ ۲۳ علی اصغر اعرابی برای سپاهان گل زد که دور رفت بازیکن شمس آذر بود! او هم حالا دیگر در سپاهان نیست، درست مثل رامین رضاییان!

* سپاهان که باید در لیگ قهرمانان آسیا همین ماه به میدان برود، انگیزه زیادی دارد تا با کسب پیروزی در بازی سوم و حفظ صدرنشینی با حداکثر امتیاز آماده تعطیلات لیگ باشد. شمس آذر هم برای تکرار نتایج خوب فصل قبل به امید امتیاز به میدان می‌آید.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل