پرسپولیس برای رضایتنامه محمدی چقدر هزینه کرد؟ / قولی که میلاد را سرخپوش کرد!

پرسپولیس برای رضایتنامه محمدی چقدر هزینه کرد؟ / قولی که میلاد را سرخپوش کرد!

باشگاه پرسپولیس برای پست دفاع چپ در حال مذاکره با بازیکنانی از مجارستان و پرتغال بود اما وقتی یکی از سهمیه‌های خارجی سرخپوشان سوخت، گاریدو ترجیح داد تنها سهمیه خارجی خود را به جذب مهاجم خارجی اختصاص دهد. از همین رو مدیران باشگاه پرسپولیس بار دیگر با میلاد محمدی وارد مذاکره شدند و این بازیکن بدون ایجنت و مستقیما با حسین بادامکی مذاکره کرد.

از آنجا که پیشنهاد چند باشگاه داخلی به باشگاه آدانا دمیراسپور باعث شده بود قیمت رضایتنامه این بازیکن بالا برود، باشگاه پرسپولیس از محمدی خواست خودش با تیم ترکیه‌ای وارد مذاکره شده و به شکلی رضایتنامه‌اش را بگیرد.

در واقع قرار بر این شد که محمدی با گرفتن رضایتنامه‌اش از باشگاه آدانا قرارداد مالی خوبی با باشگاه پرسپولیس امضا کند که این اتفاق هم رخ داد. برخلاف برخی اخبار منتشرشده، باشگاه پرسپولیس نه‌تنها پولی به باشگاه آدانا پرداخت نکرد، بلکه هیچ مذاکره مستقیمی با این باشگاه نداشت و محمدی خودش موفق شد با بخشیدن مطالباتش و پرداخت مبلغی رضایتنامه‌اش را از باشگاه آدانا اسپور دریافت کند.

پرسپولیس هم به محمدی قول داد پولی که برای رضایتنامه پرداخت کرده را به صورت جداگانه دریافت خواهد کرد. به این ترتیب محمدی با وجود داشتن چند پیشنهاد داخلی و خارجی پرسپولیسی شد و از این هفته هم می تواند برای تیمش به میدان برود.  

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل