ورزش

انتشار سند غیر مرتبط برای دفاع از ضعف مدیریت استقلال/ مصوبه برای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان بود!

انتشار سند غیر مرتبط برای دفاع از ضعف مدیریت استقلال/ مصوبه برای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان بود!

به گزارش خبرورزشی، مدیریت باشگاه استقلال برای برون رفت از بحران گوستاوو بلانکو از یکسری روابط شان استفاده کردند و با استناد به پاداش ۳۰۰ هزاردلاری شان در کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان افزایش سقف بودجه شدند. بعد از اضافه شدن این مبلغ، باشگاه های دیگر اعتراض کردند  و کمیته انضباطی هم رای را برگرداند و اعلام کرد گوستاوو بلانکو مجوز بازی ندارد.

در این بین عده ای برای اینکه اشتباه مدیریت فعلی را گردن مدیریت سابق باشگاه بیندازند، استناد به نامه ای می کنند که فصل قبل دبیر کل ابلاغ کرده بود که باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا می توانند پاداش آسیایی شان را به سقف بودجه اضافه کنند.

در این بین یک رسانه با انتشار این نامه تلاش کرده ضعف مدیریت مدیران فعلی باشگاه را پوشش بدهد و گردن مدیران سابق باشگاه بیندازد اما اصلا این سند موضوعیت ندارد چرا که تاریخش مربوط به نیم فصل گذشته بوده و تاکید شده تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا می توانند پاداش های آسیایی شان را به سقف بودجه اضافه کنند؛ در حالی که فصل قبل استقلال در این رقابت ها حضور نداشت. در این نامه تاکید شده بود چون تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بازی های بیشتری انجام می دهند باید بتوانند هزینه بیشتری انجام بدهند اما آیا استقلال فصل گذاشته بیش از سایر تیم ها بازی انجام داده بود؟  

انتشار سند غیر مرتبط برای دفاع از ضعف مدیریت استقلال/ مصوبه برای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان بود!

به طور مشخص نامه ممبینی ۳ باشگاه پرسپولیس، سپاهان و نساجی که فصل قبل در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند را شامل می شود و نمی تواند به استقلال مربوط باشد.

 نکته مهم این است که ۳۰۰ هزار دلاری که استقلال می خواست به سقف بودجه اش اضافه کند مربوط به زمانی است که اصلا قانونی به اسم سقف بودجه وجود نداشت؛  همین امسال استقلال و پرسپولیس ۸۰۰ هزار دلار درآمد از حضور در لیگ نخبگان آسیا دارند و می توانند این بودجه را به سقف هزینه هایشان اضافه کنند اما آیا پرسپولیس می تواند درخواست کند بابت ۴ میلیون دلاری طلبی که از قبل در کنفدراسیون فوتبال داشته سقف بودجه اش به این میزان افزایش بدهد؟ قطعا جواب منفی است چون قانون عطف به ماسبق نمی شود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا