ورزش

یوونتوس ستاره هلندی را شکار کرد

یوونتوس ستاره هلندی را شکار کرد

باشگاه یوونتوس با اعلام رسمی خبر امضای قرارداد با تیون کوپمینرز، هافبک هلندی آتالانتا، در معامله‌ای به ارزش حداکثر ۶۰.۷ میلیون یورو (۶۷.۵ میلیون دلار)، بزرگ‌ترین قرارداد تابستانی فوتبال ایتالیا را به ثبت رساند.

بر اساس بیانیه‌ای که از سوی یوونتوس منتشر شده، این باشگاه توافق کرده که مبلغ ۵۱.۳ میلیون یورو را طی چهار سال به آتالانتا پرداخت کند. همچنین ۳.۴ میلیون یورو دیگر نیز به عنوان هزینه‌های جانبی به این مبلغ اضافه خواهد شد. یوونتوس به آتالانتا متعهد شده که در صورت دستیابی کوپمینرز به اهداف تعیین‌شده، مبلغ ۶ میلیون یوروی دیگر نیز بپردازد. کوپمینرز با امضای قراردادی پنج‌ساله، سالانه ۴.۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

این انتقال، بزرگ‌ترین معامله تابستان امسال در ایتالیا محسوب می‌شود و از قرارداد ۵۱.۵ میلیون یورویی برای انتقال داگلاس لوییز از استون ویلا به یوونتوس پیشی گرفته است.

ورود کوپمینرز به یوونتوس، به یکی از پرسر و صداترین نقل و انتقالات تابستانی پایان داد. این هافبک ۲۶ ساله که از ستارگان آتالانتا در لیگ اروپا بود، خواهان جدایی از این باشگاه بود و حتی برای دو بازی اول فصل از لیست آتالانتا کنار گذاشته شد. در نهایت، دو باشگاه به توافق رسیدند و یوونتوس تحت هدایت سرمربی جدید، تیاگو موتا، یک بازیکن دیگر را به خدمت گرفت.

کوپمینرز یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته سری آ بود و با ۱۵ گل در تمامی رقابت‌ها، نقش مهمی در اولین قهرمانی بزرگ آتالانتا از سال ۱۹۶۳ ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: پسر سرمربی سابق پورتو به یوونتوس پیوست

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا