خبرورزشی‌گردی| فرهاد مجیدی: متسو به من گفت مربی بشو/ دوست دارم کاری را بکنم که بقیه می‌گویند نمی‌توانی!

خبرورزشی‌گردی| فرهاد مجیدی: متسو به من گفت مربی بشو/ دوست دارم کاری را بکنم که بقیه می‌گویند نمی‌توانی!

فرهاد مجیدی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های استقلال محسوب می‌شود. مردی که توانست این تیم را بدون شکست قهرمان لیگ بیست‌ویکم بکند.

البته فرهاد بلافاصله پس از تحقق چنین کار بزرگی از هدایت آبی‌پوشان ایرانی کناره‌گیری کرد تا سرمربی اتحاد کلبا شود. او طی مصاحبه‌ای با شبکه ابوظبی اسپورت امارات که هشتم شهریور ۱۴۰۱ در خبرورزشی نیز منتشر شد، به پشت‌پرده‌های زندگی خود در عرصه مربی‌گری اشاره کرد و گفت: سالی که با برونو متسو در الغرافه قطر کار می‌کردم، این مربی فقید به من پیشنهاد داد وارد دنیای مربی‌گری شوم و تاکید کرد اگر می‌خواهم کار مربی‌گری را دنبال کنم، بهتر است از تیم‌های پایه‌ای استارت بزنم. من هم چند سال در انگلیس دوره گذراندم و فرصتی فراهم شد تا مدتی نیز در تیم زیر ۱۷ ساله اسپانیول کار کنم.

مجیدی ادامه داد: سال ۹۸ وقتی برای دومین بار سرمربی استقلال شدم، استراماچونی سرمربی ایتالیایی و محبوب این تیم تازه از جمع آبی‌ها جدا شده بود و شاید در آن مقطع خیلی از هواداران استقلال دوست نداشتند من سرمربی‌گری استقلال را قبول کنم چون ریسک بسیار بالایی داشت اما چنین کاری را پذیرفتم چون دلم می‌خواهد کاری را انجام بدهم که بسیاری از افراد می‌گویند نمی‌توانی از پس آن بر بیایی. خوشحالم با استقلال نتایج خوبی گرفتم ولی باید بگویم جدایی از این تیم بسیار سخت بود و شب‌ها به هواداران استقلال فکر می‌کردم.. این نکته مدنظرم بود که آن‌ها از تصمیم من دلخور می‌شوند ولی به هر حال شرایط فوتبال حرفه‌ای می‌طلبد تا شما فضای متفاوتی را تجربه کنید.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل