ورزش

استقلال خوزستان – استقلال تهران؛ برادرکشی در قتلگاه نامعلوم!

استقلال خوزستان – استقلال تهران؛ برادرکشی در قتلگاه نامعلوم!

به گزارش خبرورزشی، تقابل دو استقلال در اهواز تا ۲۴ ساعت قبل بازی تحت الشعاع داستان های محل بازی بود نه دو تیم!

شناسنامه بازی

پنجشنبه ۸ شهریور

ساعت ۲۰:۳۰

ورزشگاه شهدای اهواز

نکات بازی

  • خوزستان همواره به خانه دوم استقلالی‌ها در فوتبال ایران معروف بوده و حالا شهر اهواز بار دیگر پذیرای استقلال خواهد بود. این بار با نماینده آبی‌پوش که سابقه قهرمانی در لیگ پانزدهم را هم دارد.
  • جواد نکونام سال‌ها در فولاد هدایت تیم قرمزپوش اهواز را بر عهده داشت، در همین ورزشگاه شهدای اهواز که بر سر برگزاری این مسابقه جنجال‌های زیادی را شاهد بود!
  • پس از مخالفت باشگاه فولاد با برگزاری بازی در زمینش و گلایه همشهری و دستور سازمان لیگ، تا دیروز قرارداد اجاره زمین توسط مدیرعامل فولاد امضا نمی شد و پای دستور مقامات استانی با خواست فدراسیون وسط آمد اما ناگهان لوله ترکید و…! خلاصه کسی نمی داند با وجود اصرار سازمان لیگ و تمایل دو تیم، بالاخره این بازی در این ورزشگاه برگزار می شود یا نه!
  • فصل قبل نکونام روی نیمکت استقلال با برادر همنام اهوازی خود تحت هدایت سیروس پورموسوی دوئل می‌کرد. بازی اهواز در ورزشگاه غدیر بود که بازسازی آن زمینه ساز همه دردسرها شد.
  • استقلالی‌ها خاطره خوشی از استقلال خوزستان ندارند. فصل قبل در جدال همزمان، استقلال صدرنشین در قائمشهر مقابل نساجی متوقف شد و استقلال خوزستان برتری با سه گل در نیمه اول در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس را با شکست ۴-۳ عوض کرد تا صدر جدول و در نهایت قهرمانی نصیب قرمزها شود.
  • فصل قبل استقلال در هفته چهارم بازی رفت را در ورزشگاه آزادی روز دوشنبه ۶ شهریور با تک گل مهرداد محمدی برد. اولین گل این بازیکن برای تیم استقلال هزارمین گل آبی‌ها در تاریخ لیگ برتر بود. بازیکنی که خروج نامش از لیست این فصل استقلال مهم‌ترین سوژه این هفته فوتبال ما بود.
  • بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه غدیر اهواز فصل قبل دوباره با یک گل به سود تیم تهرانی تمام شد. گوستاو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال زننده تک گل ۳ امتیازی آن بازی بود که در جنجال‌های این هفته نامش سر زبان‌ها افتاد. استقلال برای اینکه او را وارد لیست کند و کارت بازیش صادر شود، نام چهار بازیکن خود از جمله مهرداد محمدی را از فهرست کنار گذاشت!
  • خریدهای خارجی استقلال در بازی قبل به زمین آمده و نمایش خوبی داشتند. حالا انتظار همه دیدن استقلال واقعی در این فصل است. البته بازی کردن بلانکو با وجودی که با تیم به اهواز رفت و در پوستر باشگاهش بود، وتو شد!
  • این فصل استقلال هفته اول در قزوین ۲-۱ شمس آذر را برد و هفته قبل مقابل ملوان دوباره در همان ورزشگاه قزوین ۲-۲ متوقف شد. رامین رضاییان با دو پنالتی و یک پاس گل ستاره استقلال در دو بازی قبل بود.
  • استقلال خوزستان با مربی خارجی خود هفته اول در خانه مقابل آلومینیوم بدون گل متوقف شد و بازی قبل در سیرجان با دو گل به گل گهر باخت. آبی‌های اهوازی با یک امتیاز مقابل برادر بزرگتر با ۴ امتیاز، کار سختی برای نگه داشتن امتیازات در خانه دارند.
  • استقلال خوزستان که دور برگشت فصل قبل با خارجی‌هایش تیم بسیار خوبی داشت، فصل قبل نتوانست به استقلال گل بزند و این فصل نیز در دو بازی قبل هنوز گلی نزده است.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا