پیروزی شیرین گل محمدی مقابل پرسپولیس!

پیروزی شیرین گل محمدی مقابل پرسپولیس!

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس و فولاد جمعه شب در قزوین به مصاف هم می‌روند تا حساس‌ترین مسابقه هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر را برگزار کرده باشند. جدال فوق العاده مهمی که یک طرف آن سرخپوشان پایتخت قرار دارند و در طرف دیگر هم تیمی که هدایت آن بر عهده یحیی گل محمدی است. سرمربی فصل قبل پرسپولیس که در نیم فصل لیگ بیست و سوم از هدایت سرخپوشان انصراف داد و پس از چند ماه بیرون گود نشستن، حالا سکاندار فولاد خوزستان محسوب می‌شود.

یحیی گل محمدی اواخر دی سال ۱۳۹۸ به پرسپولیس آمد و تا ابتدای زمستان پارسال روی نیمکت این تیم می‌نشست. قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی، فتح سوپرجام و البته رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا از جمله افتخاراتی بود که گل محمدی توانست با پرسپولیس کسب کند اما جالب اینجاست که او آخرین مسابقه خود مقابل پرسپولیس قبل از آمدن به این تیم را هم برده است.

گل محمدی ۱۲ مهر سال ۹۸ هنگامی که هدایت پدیده مشهد را بر عهده داشت و سیدمهدی رحمتی کاپیتان اسبق استقلال نیز برایش دروازه‌بانی می‌کرد، توانست در مشهد مقدس با یک گل پرسپولیس گابریل کالدرون را شکست بدهد. دیداری که فرشاد فرجی برای پدیده موفق به گلزنی شد.

حالا یحیی بعد از ۵ سال دوباره با یک تیم دیگر به مصاف پرسپولیس می‌رود و باید ببینیم برابر مردان خوان کارلوس گاریدو چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد؟

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل