پرسپولیسی‌ها شوکه شدند!

پرسپولیسی‌ها شوکه شدند!

به گزارش خبرورزشی، همان طور که قبلا نوشتیم سرمربی اسپانیایی پرسپولیس تاکید زیادی روی پرس از جلو دارد. گاریدو سرمربی اسپانیایی که جانشین اوسمار در پرسپولیس شده، تاکید زیادی روی کارهای بدنسازی دارد. ادریس به عنوان مربی بدنساز پرسپولیس طی چند هفته گذشته فشار زیادی به بازیکنان پرسپولیس آورده و پرسپولیسی ها هم در صحبت های رسمی و غیر رسمی خود بر این نکته تاکید داشتند که در چند فصل اخیر چنین تمرینات پرفشاری را تجربه نکرده بودند.

بدنسازی سنگین پرسپولیسی ها در دو بازی ابتدایی این تیم کاملا مشهود بود و سنگینی بازیکنان این تیم و نداشتن شادابی لازم باعث شد تا پرسپولیس آن طور که همه انتظار داشتند، بازی نکند. ماجرا وقتی عجیب می شود که بدانید هنوز هم پرسپولیس تمرینات سخت و فشرده بدنی را انجام می دهد و با وجود شروع بازی ها، گاریدو بی خیال بدنسازی نشده است.

خبرهای رسیده از تمرینات پرسپولیس نشان می دهد در اکثر روزها، تمرینات پرسپولیس به شدت پرفشار است و کمتر شاهد تمرینات تاکتیکی در این تیم هستیم. موضوعی که باعث تعجب بعضی ها شده است. این در حالی است که معمولا تیم ها از چند روز مانده تا شروع فصل فشار تمرینات را کم می کنند تا به اصطلاح فوتبالی ها بدن ها آزاد شود.

معمولا تیم ها وقتی به شروع لیگ نزدیک می شوند از تمرینات بدنسازی خارج و بیشتر تمرینات تاکتیکی و کار با توپ را در دستور کار قرار می دهند. با این حال در پرسپولیس خبری از این موارد نیست و گاریدو همچنان تاکید ویژه ای روی تمرینات بدنسازی دارد. 

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل