اعتراض رسمی پرسپولیس به رد شدن چند باشگاه از سقف هزینه‌ها

اعتراض رسمی پرسپولیس به رد شدن چند باشگاه از سقف هزینه‌ها

به گزارش خبرورزشی، صبح امروز باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و همین طور کمیته وضعیت اعتراض خود را به نادیده گرفتن قانون سقف بودجه از سوی چند باشگاه لیگ برتری اعلام کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این نامه با اشاره به روند یارگیری باشگاه سپاهان که با وجود گذشتن از سقف بودجه همچنان درحال جذب بازیکن است، مدعی می شود که وقتی این باشگاه قادر نیست قرارداد لیموچی و انزونزی را ثبت کند چگونه به دنبال جذب مهاجم جدید خارجی است؟ از سوی دیگر باشگاهی مثل استقلال که به دلیل عبور از سقف، امکان ثبت قرارداد بازیکنان جدید را ندارد و باید به دلیل فسخ قراردادبعضی بازیکنان جذب شده، حتی غرامت هم پرداخت کند چگونه به دنبال آن است تا بازیکنان جدیدی جذب کند؟

در این نامه این سوال مهم هم از سوی باشگاه پرسپولیس مطرح شده که آیا قول و وعده‌ای مبنی بر افزایش سقف بودجه به این باشگاه‌ها داده شده که این باشگاه‌ها بدون توجه به منع قانونی که برای ثبت قرارداد بازیکنان فعلی دارند، همچنان درحال جذب بازیکن هستند؟

به هر روی مدیریت باشگاه پرسپولیس بابت سقف بودجه و از دست دادن چند بازیکن به واسطه همین قانون به شدت از سوی هوادارانش تحت فشار است و به هیچ وجه برنمی تابد درحالی که نفرات شاخصی را برای رعایت این قانون از دست داده، به یک باره این قانون از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نادیده گرفته شود.

باید دید تلاش‌های باشگاه پرسپولیس فایده‌ای هم خواهد داشت یا نه.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل