پرسپولیس با تنها جای خالی‌اش چه می‌کند؟

پرسپولیس با تنها جای خالی‌اش چه می‌کند؟

به گزارش خبرورزشی، در خبری با عنوان نظر سازمان لیگ برگشت؛ اورونوف در لیست بزرگسال پرسپولیس از تغییر نظر سازمان لیگ برای حضور اوستون اورونوف در لیست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس خبر دادیم و با این وضعیت تمام پیش داوری‌هایی که در مورد دو جای خالی در لیست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس انجام می‌شد، دیگر بی فایده است.

با این تصمیم سازمان لیگ حالا فقط یک جای خالی در لیست پرسپولیس وجود دارد و مشخص نیست تنها جالی خالی لیست به یک مهاجم بلند زن اختصاص پیدا می‌کند یا مهاجم پا به توپی که توانایی بازی در پست وینگر را هم داشته باشد.

شاید اگر از خود گاریدو بپرسید او ترجیح می‌دهد بازیکنی جذب کند که توانایی بازی در هر سه منطقه زمین را داشته باشد. یعنی هم مهاجمی تمام کننده باشد و هم به عنوان وینگر از لحاظ تکنیکی و حمل توپ این توانایی را داشته باشد تا در مصاف‌های تک به تک بتواند یار مقابل را از پیش رو بردارد.

از این رو باید دید درنهایت چنین بازیکنی با این قابلیت‌ها و البته با بودجه ای که باشگاه پرسپولیس برای انتقال در نظر گرفته در مارکت وجود دارد یا نه. اما آن چه قطعی به نظر می‌رسد این است که مذاکرات باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم خارجی از روز قبل آغاز شده و تلاش مدیریت باشگاه این است در همین تعطیلات فیفا دی به تمرینات تیم اضافه شود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل