این پیرزن ریلکس و شگفت‌انگیز؛ جشن تولد ۱۰۲ سالگی بر فراز آسمان!/ برای ۱۰۳ سالگی چه برنامه‌ای داری خانم؟ +ویدیو

این پیرزن ریلکس و شگفت‌انگیز؛ جشن تولد ۱۰۲ سالگی بر فراز آسمان!/ برای ۱۰۳ سالگی چه برنامه‌ای داری خانم؟ +ویدیو

یک خانم ۱۰۲ ساله از بریتانیا تصمیم گرفت در روز تولدش به جای شمع روشن کردن، خودش را از هواپیما پرت کند. «مانت بیلی» که پیش از این نیز به چالش‌های جسورانه دیگری پرداخته بود، از جمله رانندگی در پیست سیلورستون با خودروی فراری و سرعت ۱۳۰ مایل در ساعت برای تولد ۱۰۰ سالگی‌اش! حالا عنوان مسن‌ترین چترباز بریتانیا را هم به کارنامه پرماجرایش اضافه کرده است.

این بانوی شجاع روز یکشنبه در فرودگاه بکلس برای جشن تولدش از هواپیما پرید و با هیجانی که به ندرت در این سن و سال دیده می‌شود، گفت: «نفس‌گیر بود. البته باید بگویم کمی ترسناک هم بود و من چشمانم را محکم بستم.» او بعد از پرش به جوانان ۸۰ و ۹۰ ساله (!) توصیه کرد: «هیچ‌وقت تسلیم نشوید، به مسیرتان ادامه بدهید. اگر من می‌توانم، شما هم می‌توانید.»

خانم بیلی در جوانی همسر یک چترباز بوده و در دوران جنگ جهانی دوم در نیروی دریایی سلطنتی خدمت کرده بود، اما ظاهراً هیچ‌وقت به فکر چتربازی نیافتاده بود. ولی امسال، با شنیدن اینکه پدر ۸۵ ساله یکی از دوستانش چتربازی کرده، تصمیم گرفت که او هم این کار را انجام دهد و گفت: «اگر او در ۸۵ سالگی توانسته، من هم می‌توانم.»

خانم بیلی این پرش را برای خیریه انجام داد و گفت که قصد دارد از این پس به جای چتربازی، به کارهای آرام‌تری مثل بافندگی بپردازد: «این آخرین چالش خیریه‌ای من بود، دیگر بس است. از این به بعد کلاه بافتنی می‌بافم!»

پیش از این، رکورد مسن‌ترین چترباز بریتانیا در اختیار «وردن هایز» بود که در ۱۰۱ سالگی و ۳۸ روزگی از هواپیما پرید، اما حالا مانت بیلی با این پرش شگفت‌انگیز، او را پشت سر گذاشته است.

خانم بیلی هنوز به ماجرای جدیدی فکر نکرده، ولی باید صبر کرد و دید که این بانوی زنده‌دل برای تولد ۱۰۳ سالگی چه چالش جدیدی را امتحان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: جمعیت عجیبی که به دنبال ۴ کیلو پنیر تا پایین تپه دویدند و غلت زدند! +ویدیو

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل