ماجرای جر و بحث فرهاد مجیدی با خداداد عزیزی در رختکن؛ دعوا یا عجله برای پرواز؟

ماجرای جر و بحث فرهاد مجیدی با خداداد عزیزی در رختکن؛ دعوا یا عجله برای پرواز؟

فرهاد مجیدی برای استقلالی‌ها همچنان یک چهره فوق‌العاده محبوب محسوب می‌شود؛ سرمربی اسبق آبی‌ها که توانست این تیم را بدون شکست به مقام قهرمانی لیگ بیست‌ویکم برساند.

این روزها تعداد زیادی از هواداران و پیشکسوتان استقلال علیه خداداد عزیزی موضع گرفته‌اند و حرف‌های او پیرامون امیر قلعه‌نویی، فرهاد مجیدی و هاشم بیک‌زاده را به شدت مورد انتقاد قرار می‌دهند. بد نیست اشاره کنیم رسانه‌ها هفتم شهریور سال ۱۳۹۴، یک روز پس از تقابل ستارگان فوتبال ایران با تیم منتخب ستارگان جهان در ورزشگاه آزادی، مدعی شدند پس از پایان نیمه اول این مسابقه میان فرهاد مجیدی و خداداد عزیزی در داخل رختکن جدال لفظی ایجاد شد و به همین خاطر فرهاد قبل از شروع نیمه دوم ساک خود را برداشت و از ورزشگاه بیرون رفت! عده‌ای از دنبال‌کنندگان حرفه‌ای اتفاقات فوتبال مدعی اند اختلافات خداداد و مجیدی از همان زمان آغاز شد.

البته این را هم باید بگوییم که برخی از عوامل اجرایی برگزاری مسابقه مذکور وبازیکنان تیم ایران هشتم شهریور همان سال تاکید کردند مجیدی بین دو نیمه از رختکن خارج شد و ورزشگاه را ترک کرد اما هیچ مشکلی با خداداد عزیزی یا سایر افراد نداشت بلکه به خاطر این‌که ساعت پروازش دیر نشده و هواپیما را از دست ندهد، چنین تصمیمی اتخاذ کرد. خود فرهاد مجیدی هم تا امروز شایعه درگیری خود با خداداد در سال ۹۴ را تایید نکرده است و فضیه همچنان جنبه «شنیده‌ها» دارد اما خداداد بعدا در گفت‌وگو با خبرورزشی تاکید کرد هیچ تقابلی با مجیدی نداشته و بحث مطرح شده‌در داخل رختکن کاملا فنی بود و کار اصلا به رویارویی نکشید.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل