وینیسیوس جونیور: از سبک بازی امباپه لذت می‌برم، اما رئال مادرید به راحتی قهرمان نخواهد شد!

وینیسیوس جونیور: از سبک بازی امباپه لذت می‌برم، اما رئال مادرید به راحتی قهرمان نخواهد شد!

وینیسیوس جونیور که پیشنهاد مالی وسوسه‌انگیز لیگ حرفه‌ای عربستان را رد کرده، از پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید بسیار خوشحال است. این مهاجم فرانسوی پس از جدایی از پاری‌سن‌ژرمن و انتقال به رئال به‌صورت آزاد، به تیم پیوسته و در کنار وینیسیوس به میدان می‌رود. رئال مادرید تاکنون در دو بازی ابتدایی لالیگا یک تساوی و یک پیروزی کسب کرده و وینیسیوس امیدوار است که امباپه هر چه زودتر روند گلزنی خود را در مادرید آغاز کند.

با وجود انتظارات بالایی که از رئال برای تسلط بر رقبا در این فصل وجود دارد و با توجه به وجود استعدادهای هجومی مانند وینیسیوس، امباپه، جود بلینگام، رودریگو و آندریک، وینیسیوس بر این باور است که تیم به‌راحتی نمی‌تواند حریفان را کنار بزند و عناوین قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان را حفظ کند.

وینیسیوس به سی‌ان‌ان گفت: «از سبک بازی امباپه بسیار لذت می‌برم و به شیوه بازی او علاقه‌مندم. حقیقتاً از آنچه که می‌توانیم در طول فصل انجام دهیم، بسیار هیجان‌زده هستم. او با گلزنی‌های فراوان و کسب عناوین زیاد به اینجا آمده و به تیمی پیوسته که همیشه آرزوی بازی در آن را داشته است: رئال مادرید. امیدوارم امباپه بتواند به همان اندازه که در تیم قبلی و تیم ملی گل زده، برای ما نیز گلزنی کند و حتی بیشتر از آن با ما موفق باشد.»

او افزود: «تیم ما همیشه در سطح بالایی بوده است و حالا با ورود امباپه، برخی معتقدند که تیم می‌تواند غیرقابل توقف شود، اما در حال حاضر باید بهترین تمرینات را انجام دهیم و هر چه سریع‌تر با یکدیگر هماهنگ شویم.»

امباپه و وینیسیوس در بازی بعدی رئال مادرید، که پنج‌شنبه مقابل لاس پالماس برگزار می‌شود، با هم به میدان خواهند رفت. تیم حریف تاکنون موفق به کسب پیروزی در این فصل نشده و رئال مادرید امیدوار است که بتواند در این بازی به پیروزی دست یابد.

بیشتر بخوانید: وینیسیوس جونیور سکوت خود را شکست؛ تمایلی به انتقال به عربستان ندارم!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل