کار گاریدو سخت بود، سخت‌تر شد/ چالش بزرگی که حاشیه ساز می‌شود

کار گاریدو سخت بود، سخت‌تر شد/ چالش بزرگی که حاشیه ساز می‌شود

پرسپولیس در حالی در دو هفته ابتدایی لیگ برتر به دو تساوی دست پیدا کرد که سرمربی این تیم در هر بازی مجبور شد یکی از ستاره های خود را از لیست خط بزند. قانون جدید سازمان لیگ برای لیست بازی تیم‌های لیگ برتری سبب شده، خوان کارلوس گاریدو مجبور شود در هر بازی یک ستاره را از لیست کنار بگذارد و این موضوع به یک چالش بزرگ برای تیمی مثل پرسپولیس تبدیل شود.

طبق این قانون تیم‌ها روی نیمکت باید دو بازیکن زیر ۲۱ سال داشته باشند. موضوعی که باعث شد تا هر هفته یکی از ستاره های پرسپولیس از لیست خط بخورد. در دو هفته گذشته پرسپولیس علاوه‌بر امید عالیشاه مصدوم، به ترتیب یاسین سلمانی و محمد خدابنده‌لو را از لیست خود کنار گذاشت. حالا این چالش با اضافه شدن میلاد محمدی و میلاد سرلک به اسکواد پرسپولیس سخت‌تر هم خواهد شد.

با این حال برای هفته سوم گاریدو مجبور نیست خط قرمز روی نام یک ستاره بکشد چراکه سروش رفیعی محروم است و مرتضی پورعلی‌گنجی و امید عالیشاه به دلیل مصدومیت این بازی را از دست خواهند داد. حالا در این شرایط فرصت به محمد خدابنده‌لو و یاسین سلمانی می‌رسد تا بتوانند توانایی‌های خود را به گاریدو ثابت کنند و به بخش ثابت لیست این سرمربی تبدیل شوند. از هفته های آینده در صورت عدم تغییر این قانون، گاریدو باز هم مجبور است یک یا دو بازیکن بزرگسال خود را کنار بگذارد که این موضوع قطعا چالش برانگیز ‌و البته حاشیه ساز خواهد شد.  

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل