ورزش

شایعه در شهر؛ مربیان استقلال تخلف کردند؟

شایعه در شهر؛ مربیان استقلال تخلف کردند؟

به گزارش خبرورزشی، جواد نکونام دو هفته ابتدایی لیگ برتر را در حالی روی نیمکت استقلال نشست که قراردادش را در سازمان لیگ ثبت نکرده بود. البته دلیل این کار، شرکت نکردن در تست‌های ایفمارک عنوان شده بود که اخیرا اخذ شد و گویا وی دیگر مشکلی برای ادامه فعالیت ندارد. با این حال او تنها فردی نبوده که کارت بازی‌اش صادر نشده و شنیده می‌شود بعضی دیگر از نفرات هم اجازه نشستن روی نیمکت را نداشتند.

ایمان عالمی (سرپرست)، کیانوش رحمتی (مربی)، بهزاد غلامپور (مربی دروازه‌بان‌ها) و فیزیوتراپ تیم بدون ثبت قرارداد، روی نیمکت استقلال حضور داشتند و این حرف‌هایی است که از سازمان لیگ به گوش می‌رسد.

هرچند در واکنش به این اتفاق، مدیران باشگاه اعلام کردند برای تمامی نفرات فوق مجوز موقت گرفته بودند ولی این اتفاق زمانی قانونی است که باشگاه‌ تمام اقدامات لازم را انجام دهد و منتظر پاسخ استعلام نهایی باشند. مثلا قرارداد نکونام منتظر استعلام از برخی نهادها بوده و تعهدی هم بابت این موضوع به سازمان لیگ داده شده که بلافاصله بعد از آن در تست‌های ایفمارک هم شرکت کند. اما این موضوع برای دیگر اعضای کادرفنی رخ نداده و آنها اصلا قرادادی ثبت نکردند که بخواهند تعهد موقت بدهند یا منتظر پاسخ استعلام باشند! اکنون باید منتظر شفاف سازی باشگاه استقلال و سازمان لیگ در این زمینه باشیم.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا