ورزش

تفاوت بازیکنان استقلال با سایر تیم‌ها در صفحه اینستاگرام‌شان است/ برای قضاوت تیم نکونام زود است

تفاوت بازیکنان استقلال با سایر تیم‌ها در صفحه اینستاگرام‌شان است/ برای قضاوت تیم نکونام زود است

به گزارش خبرورزشی، علی موسوی در مورد تساوی استقلال برابر ملوان در هفته دوم لیگ برتر به خبر ورزشی گفت: ملوان یک تیم سخت کوش است و همیشه برابر استقلال خوب بازی می کند. استقلال در شرایط بازی گیر افتاد و نتوانست امتیاز کامل بگیرد. جذابیت فوتبال همین است و نمی شود استقلال در همه بازی ها امتیازهای کامل بگیرد.

او ادامه داد: بازی ها سخت شده و مثل قبل ستاره ها فقط در استقلال و پرسپولیس نیستند. همه تیم ها بازیکنان با کیفیت دارند و اینطور نیست که بشود در همه بازی ها برنده شد. از نظر من بازیکنانی که در استقلال بازی می کنند از نظر فنی فرقی زیادی با بازیکنان تیم های دیگر ندارند و فقط تفاوت آنها در فالوورهایشان در اینستاگرام است.

مهاجم اسبق استقلال در مورد انتقادهایی که به سبک بازی استقلال می شود هم گفت: کیفیت استقلال را باید از چهار پنج بازی بعد فهمید. نکونام چند بازیکن استقلال را در اختیار نداشت و الان برای قضاوت کردن خیلی زود است.

علی موسوی در مورد عملکرد تیم های مدعی در ۲ هفته اول لیگ برتر هم گفت: از بین مدعی ها تراکتور و سپاهان خوب بوده اند اما در لیگ فراز و نشیب زیاد است. فصل قبل سپاهان خوب شروع کرد ولی در طول بازی ها به مشکل خورد. باید تیم ها بتوانند خودشان را با این نوسانات وفق بدهند و هر تیمی فراز و نشیب کمتری داشته باشد می تواند قهرمان شود.

او در مورد ضعف مهاجمان استقلال در گلزنی هم گفت: استقلال تیمی است که اگر موقعیت درست کند و هافبک ها اضافه شوند می تواند گلزنی کند. وقتی موقعیت درست نمی کنید هر مهاجمی باشد نمی تواند کاری انجام بدهد. باید مهاجم چهار پنج موقعیت گیر بیاورند تا گل بزنند و مهاجمی در فوتبال ایران نیست که با یک موقعیت گلزنی کند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا