رقابت سنگین ستاره‌ها در خط هافبک پرسپولیس

رقابت سنگین ستاره‌ها در خط هافبک پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، با بازگشت میلاد سرلک به پرسپولیس حالا سرخ پوشان یکی از پر مهره ترین و قوی ترین تیم‌های باشگاهی ایران در پست هافبک میانی و در میانه میدان محسوب می شوند. حضور نفراتی چون سروش رفیعی، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، محمد خدابنده لو و یاسین سلمانی تا به همین جای کار باعث می شد تا دست گاریدو برای انتخاب دو یا سه هافبک میانی‌اش کاملا باز باشد. حالا به این نفرات میلاد سرلک هم اضافه شده تا پرسپولیس فقط در پست هافبک میانی دارای ۶ هافبک وسط پرقدرت با توانایی‌های متفاوت و منحصر به فرد باشد. آن هم درحالی که گاریدو نشان داده در شرایط عادی و با توجه به سیستم‌های مدنظرش، بین دو تا سه بازیکن موفق به حضور در ترکیب اصلی خواهند شد. به گونه‌ای که در همین دو بازی اخیر مقابل ذوب آهن و تراکتور، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی و مسعود ریگی نفراتی بوده‌اند در ترکیب حاضر بوده‌اند و یاسین سلمانی و محمد خدابنده لو به ترتیب در بازی‌های اول و دوم سکونشین شده اند.

برهمین اساس یکی از دردسرهای گاریدو برای بازی‌های بعدی انتخاب سه بازیکن از بین ۶ هافبکی است که هر کدام می توانند با حضور در میدان و فعال کردن توانایی‌های منحصر به فردی که دارند، شرایط بازی را به نفع خود و پرسپولیس تغییر دهند.

به نظر شما کدامیک از این ۶ بازیکن برای بازی با فولاد در ترکیب پرسپولیس بازی کنند و اصلا پرسپولیس باید با سه هافبک میانی بازی کند یا دو هافبک؟

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل