نقطه ضعفی که برای استقلال خطرناک است/ آوارگی سرخابی‌ها زشت است!

نقطه ضعفی که برای استقلال خطرناک است/ آوارگی سرخابی‌ها زشت است!

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بیست و چهارم در شرایطی پایان هفته جاری برگزار خواهد شد که در هفته دوم نتایج متفاوتی برای مدعیان قهرمانی رقم خورد و استقلال برابر ملوان به تساوی رسید تا چهار امتیازی شود. این در حالی است که پیشکسوت این تیم اعتقاد دارد آبی پوشان برای ادامه راه باید نقاط ضعف خود را برطرف کنند.

تیم‌های لیگ برتری محتاط بازی می کنند

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد تیم ها در هفته دوم گفت: در هفته دوم بیشتر شاهد تساوی تیم ها برابر یکدیگر بودیم و فکر می کنم تیم ها با احتیاط بازی می کنند تا حداقل امتیاز را کسب کنند. هفته دوم هفته تساوی بود و تغییر آنچنانی در جدول رده بندی رخ نداد و حالا باید ببینیم در هفته سوم هم آیا تیم ها همچنان احتیاط را در دستور کار قرار می دهند یا روی به بازی هجومی خواهند آورد.

استقلال با شرایط آرمانی فاصله دارد

وی در خصوص عملکرد استقلال برابر ملوان بندر انزلی گفت: استقلال دو امتیاز را به راحتی از دست داد و همین مساله باعث شد تا از صدر جدول فاصله بگیرد . آبی ها هنوز به شرایط ایده آل نرسیدند و هنوز با هماهنگی تیمی فاصله دارد اما بازیکنان جدید این تیم کادر فنی و هواداران را امیدوار کرده اند و اعتقاد دارم در دیدارهای بعدی استقلال عملکرد بهتری خواهد داشت.

دو خارجی زمان بیشتری می خواهند

پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد چند بازیکن جدید این تیم نیز گفت: رامین رضاییان، اسلامی، کاکوتا و اندونگ نشان دادند که خریدهای خوبی برای استقلال هستند و اگر با نظر کادر فنی این دو خارجی زمان بیشتری در زمین حضور داشته باشند آبی ها نتایج بهتری خواهند گرفت. استقلال برابر ملوان موقعیت های زیادی را از دست داد که این اتفاق نباید در بازی های بعدی تکرار شود. نکونام به خوبی می داند که از دست دادن امتیاز در نیم فصل اول کار را برای او در آینده سخت خواهد کرد بنابراین باید به راحتی مقابل حریفان امتیاز از دست ندهد.

مدافعان استقلال اشتباهات زیادی داشتند

کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد خط دفاع آبی پوشان گفت : از سیلوا و سهرابیان انتظار چنین بازی ضعیفی نداشتیم. استقلالی که فصل گذشته بهترین خط دفاع را داشت حالا در ۲ بازی سه بار دروازه اش باز شده و این برای استقلال خطرناک است. اشتباهات عجیب سهرابیان نگران کننده بود او مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی است و از او انتظار بیشتری می رود. به طور حتم لازم است تا نکونام با مدافعان صحبت کند یا تمرینات ویژه ای را برای آنان در نظر بگیرد تا در آینده شاهد چنین اشتباهات تاثیر گذاری نباشیم.

سرخابی ها میهمان هستند نه میزبان

وی در خصوص بازی های استقلال و پرسپولیس در خارج از خانه گفت: متاسفانه دو هفته از لیگ گذشته اما استقلال و پرسپولیس بیرون از خانه بازی می کنند و نمی‌توانند از حمایت حداکثری هواداران خود برخوردار باشند. برای فوتبال ما زشت است که تیم های بزرگ و پر طرفدار فوتبال کشور مان آواره باشند و هر هفته یک شهر بازی کنند. مسئولان باید هرچه زودتر مشکلات ورزشگاه تختی را حل کنند تا حداقل دو تیم بتوانند در این استادیوم بازی کنند.

کمک داور ویدیویی اشتباهات را به حداقل رسانده

همدانی در مورد استفاده از کمک داور ویدیویی در برخی از بازی ها گفت: این اتفاق خوب باید در تمام بازی ها رخ دهد تا عدالت برای همه تیم ها به اجرا در بیاید. البته همین سیستم نصفه و نیمه که از آن استفاده می شود چندین بار باعث شده تا حقی از تیمی ضایع نشود. شاید اگر فصل گذشته این سیستم در فوتبال ما وجود داشت همه چیز تغییر می کرد. باید امیدوار باشیم مسئولان فوتبال کشور بتوانند شرایطی را فراهم کنند تا در همه بازی ها از این سیستم استفاده شود.

استقلال نباید امتیاز از دست بدهد

وی در خصوص دیدار هفته سوم استقلال برابر استقلال خوزستان گفت : بازی برای هر دو تیم سخت و حساس خواهد بود .از دست دادن امتیاز یعنی دور شدن از صدر جدول . نکونام باید با بهترین و آماده ترین بازیکنان به مصاف استقلال خوزستان برود ضمن اینکه باید به مصاف گرمای جنوب کشور هم برود ،استقلال خوزستان هم نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد آنها هم بدنبال برد در این بازی هستند و استقلال تهران باید خط دفاع خودرا ترمیم کند تا همانند دیدار برابر ملوان به راحتی دروازه اش باز نشود.

خارجی ها نکونام را امیدوار کردند

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: نکونام برای این فصل چند مهره خوب را به خدمت گرفت. آندونگ و کاکوتا با اینکه زیاد در زمین نبودند اما در همان دقایق امیدوارانه بازی کردند و حالا می توانند در ادامه لیگ بطور کامل به میدان رفته و نقش تعیین کننده داشته باشند .رضاییان و اسلامی هم خوش درخشیدند و نمایش قابل قبولی داشته اند. اعتقاد دارم نکونام مربی با تجربه ای است او با مربیان بزرگی کار کرده و باید از تجربه اش بخوبی استفاده کند .مهره های خوبی در اختیار دارد واگر به بهترین شکل ممکن از آنها استفاده کند قطعا برنده بازی ها خواهد بود و می تواند در پایان فصل بهترین اتفاقات را برای استقلال رقم بزند.

منبع:مهر

خروج از نسخه موبایل