آنالیز سرمربی سابق استقلال؛ مهدی طارمی مرا یاد خولیو کروز می‌اندازد/ او می‌تواند کمک زیادی به اینتر کند

آنالیز سرمربی سابق استقلال؛ مهدی طارمی مرا یاد خولیو کروز می‌اندازد/ او می‌تواند کمک زیادی به اینتر کند

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی پیشین استقلال و اینتر، در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» به تحلیل عملکرد مهدی طارمی در سری A پرداخت. او تأثیر طارمی بر لیگ ایتالیا را مثبت ارزیابی کرد و گفت که طارمی در بازیخوانی و ارتباط با تیم موفق بوده است. استراماچونی افزود که طارمی باید زمان بازی بیشتری به دست آورد و ارتباط بهتری با هم‌تیمی‌هایش برقرار کند.

استراماچونی به ویژه از هماهنگی طارمی و مارکوس تورام در بازی اخیر اینتر با لچه، که با برتری ۲ بر صفر این تیم همراه بود، ابراز شگفتی کرد و تأکید کرد که این دو مهاجم در زمین به دنبال یکدیگر بودند و تعامل خوبی داشتند.

وی همچنین در پاسخ به تفاوت‌های طارمی با لائوتارو مارتینز و تورام، گفت که طارمی در بازی ترکیبی و در خط حمله دو مهاجمی تخصص دارد و مهارت‌هایش در پیوند دادن بازی و انجام پاس‌های مؤثر را تحسین کرد. استراماچونی به بازی هوایی طارمی و تأثیر او در بهبود عملکرد تیم نیز اشاره کرد.

در پایان، استراماچونی طارمی را به خولیو کروز، مهاجم پیشین اینتر، شباهت داد و از توانایی‌های او در پیوند دادن بازی و شوت‌زنی تمجید کرد. درباره بازی آینده با آتالانتا، استراماچونی معتقد است که با وجود فاز دفاعی قوی حریف، طارمی می‌تواند نقش مؤثری ایفا کند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل