تیم های جودو ‌نوجوانان و جوانان ایران راهی کره جنوبی شدند

تیم های جودو ‌نوجوانان و جوانان ایران راهی کره جنوبی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا با حضور ۳۶۱ جودوکار از ۱۷ کشور طی روزهای هشتم تا یازدهم شهریورماه به میزبانی کره جنوبی در شهر «مونگیونگ» برگزار خواهد شد. تیم‌های نوجوانان و جوانان کشورمان در دو گروه دختران و پسران دوشنبه شب جهت حضور این رقابت‌ها راهی کره جنوبی شدند.

بر همین اساس تیم ملی نوجوانان در گروه پسران با ترکیب امیرحسین چگینی در وزن ۵۰- کیلوگرم، متین عبادی در وزن ۶۰- کیلوگرم، محمد امین اشرفی در وزن ۸۰- کیلوگرم، علیرضا نیک سرشت و محمد مهدی مظلوم در وزن ۹۰+ کیلوگرم با هدایت محمد جناب زاده به عنوان سرمربی و وحید بنا مربی به عنوان مربی، و تیم ملی جوانان با ترکیب علی تقی زاده وزن ۶۶- کیلوگرم، الیاس پرهیزگار در وزن ۸۱- کیلوگرم، امیر عباس چوپان در وزن ۹۰- کیلوگرم، امیر عباس موحد در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم، امیر حسین شهیدی در وزن ۱۰۰- کیلوگرم با هدایت ایوب رستمی به عنوان سرمربی و محمد رضا غفاری به عنوان در این رقابت‌ها به روی تاتامی می‌روند.

همچنین سمیرا خاک خواه در وزن ۶۳- کیلوگرم در رده سنی نوجوانان و هانیه عباسی در وزن ۵۷- کیلوگرم در رده سنی جوانان با هدایت معصومه جعفری ترکیب تیم دختران ایران در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون، مصطفی کریمی مدیرسازمان تیم‌های ملی و مریم بهاروند نایب رئیس بانوان نیز کنار تیم ملی حضور دارند.

منبع:مهر

خروج از نسخه موبایل