درخواست استقلال خوزستان از تیم هم استانی برای دیدار با استقلال

درخواست استقلال خوزستان از تیم هم استانی برای دیدار با استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال خوزستان در یکی از دیدارهای مهم خود در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در فصل بیست و چهارم روز پنج شنبه (۸ شهریور) و در هفته سوم لیگ، رو در روی استقلال تهران قرار می‌گیرد.

البرز حاجی پور سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت این تیم پیش از دیدار با استقلال تهران اظهار داشت: تمام بازیکنان با آرامش به تمرینات خود ادامه می‌دهند و برای اولین بار در فصل جدید با تمام نفرات آماده حضور در مسابقه خواهیم شد. تمرینات بدنسازی و تاکتیکی زیر نظر مربیان تیم در حال انجام است تا بازیکنان با نهایت آمادگی به مصاف استقلال تهران بروند.

او در رابطه با ورزشگاه میزبان این دیدار تصریح کرد: حق طبیعی باشگاه فولاد است که نسبت به زمین چمن ورزشگاه خود دغدغه داشته باشد و می‌گویند که بار زیادی روی چمن این ورزشگاه وارد می‌شود و کیفیت خود را از دست می‌دهد. هر باشگاهی باید دو زمین به سازمان لیگ معرفی کند که ما ورزشگاه شهدای فولاد را به عنوان ورزشگاه دوم اعلام کردیم و باشگاه فولاد هم ورزشگاه غدیر را به عنوان ورزشگاه دوم معرفی کرد.

مدیر تیم استقلال خوزستان تصریح کرد: در طول این مدت ما چمن ورزشگاه غدیر را احیا کردیم و همچنین نور ورزشگاه را از ۴۰۰ لوکس به ۱۶۰۰ لوکس خواهیم رساند که در این مورد ۵۰ درصد از کار پیش رفته است و در رابطه با چمن ورزشگاه هم ۸۰ درصد از چمن ورزشگاه غدیر آماده شده است. ما در ابتدا چون اطلاع داشتیم که چمن ورزشگاه غدیر به بازی در هفته سوم نخواهید رسید، پیش از دیدار با آلومینیوم از باشگاه فولاد درخواست میزبانی از دو بازی در هفته اول و سوم را در ورزشگاه شهدای فولاد کرده بودیم.

او توضیح داد: اکنون نیز پیگیر برگزاری بازی در ورزشگاه شهدای فولاد هستیم و ان‌شاالله که با ما همکاری خواهد شد. ما دو گزینه دیگر در استان خوزستان که ورزشگاه تختی آبادان و نفت مسجد سلیمان باشد را هم داریم اما آن دو ورزشگاه هم هنوز آماده نیستند. گزینه‌های دیگر را هم مدنظر داریم اما باید ببینیم که شرایط به چگونه پیش خواهد رفت.

مدیر تیم استقلال خوزستان تصریح کرد: قرارداد سجاد شهباززاده با تیم به امضا رسیده و تست‌های ایفمارک خود را پشت سر گذاشت و با توجه به اینکه ۴۸ ساعت باید از ثبت قرارداد یک بازیکن بگذرد، او شرایط حضور در دیدار با استقلال تهران را دارد.

حاجی پور در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن دیگری به جمع شاگردان «میودراگ بوژوویچ» اضافه می‌شود یا خیر خاطر نشان کرد: ما تقریباً به تمام آن چیزی که در نقل و انتقالات نیاز داشتیم رسیدیم و بر خلاف دو هفته گذشته، تمرینات خود را با تمام نفرات برگزار می‌کنیم و در بازی با استقلال تهران هر بازیکنی که نظر بوژوویچ را جلب کند در ترکیب قرار خواهد گرفت.

منبع:مهر

خروج از نسخه موبایل