خبرورزشی‌گردی| فرهاد مجیدی: امتیازهای استقلال را به پای من ننویسید/ حالا که کیروش آمده، از تیم ملی خداحافظی نمی‌کنم!

خبرورزشی‌گردی| فرهاد مجیدی: امتیازهای استقلال را به پای من ننویسید/ حالا که کیروش آمده، از تیم ملی خداحافظی نمی‌کنم!

استقلال تابستان سال ۱۳۹۰ یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را در حالی آغاز کرد که فرهاد مجیدی ستاره اول این تیم محسوب می‌شد. فرهاد ششم شهریور همان سال و در حالی که بحث دعوت مجددش به تیم ملی توسط کارلوس کیروش مطرح شده بود، به خبرورزشی گفت: داستان کارلوس کیروش با بقیه متفاوت است. اگر قبلا از اردوی تیم ملی رفتم به این دلیل بود که برخی مسائل وجود داشت که میل ندارم آن‌ها را باز کنم ولی کارلوس کیروش آدم متفاوتی است. او در دنیای فوتبال جایگاه ویژه‌ای دارد و به نظرم می‌تواند به فوتبال ما کمک کند. او حتی اگر من را بازی ندهد، بازهم از تیم ملی خداحافظی نخواهم کرد.

کاپیتان وقت استقلال در ادامه با اشاره به این بحث که گروهی از هواداران می‌گفتند امتیازهای استقلال در هفته‌های آغازین لیگ یازدهم را باید به نام فرهاد مجیدی نوشت، تصریح کرد: اصلا این‌طوری نیست. زحمات تیم به پای همه نوشته می‌شود و نباید امتیازات استقلال را به پای من بنویسند. اگر موفق شویم، همه موفقیم و اگر ببازیم هم ناکامی به پای تمام مجموعه نوشته می‌شود.

نکته این‌که کارلوس کیروش فرهاد مجیدی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد ولی او برای رسیدگی به مسائل شخصی خود از اردو خارج شد. ماجرا سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت و پس از آن فرهاد مجیدی برای همیشه از تیم ملی خداحافظی کرد!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل