ورزش

خبرورزشی‌گردی| رضاییان: هواداران پرسپولیس به من فرصت جبران بدهند

خبرورزشی‌گردی| رضاییان: هواداران پرسپولیس به من فرصت جبران بدهند

رامین رضاییان که این روزها آماده‌ترین بازیکن استقلال محسوب می‌شود، در دهه ۹۰ شمسی راهی پرسپولیس شده بود. او در تابستان سال ۹۵ با برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت پرسپولیس و البته کادر مدیریتی آن زمان این باشگاه بر سر میزان اعتبار قراردادش دچار مشکل شد و قضیه حسابی بالا گرفت طوری که برانکو اعلام کرد احتیاجی به رامین ندارد.

در همین خصوص رامین ششم شهریور سال ۱۳۹۵ با ابراز پشیمانی و انتشار نامه ندامت از ماجرای ایجادشده گفت: کار من با باشگاه پرسپولیس نباید به کمیته انضباطی کشیده می‌شد. این اتفاق به خاطر اشتباه من بود و بابت آن عذرخواهی می‌کنم. یک سال دیگر از قراردادم باقی مانده بود اما متاسفانه اشتباه کردم به همین خاطر حالا خودم را نه تنها متعهد به اجرای باقیمانده قرارداد می‌دانم بلکه حاضرم یک قرارداد بی‌قید و شرط با صلاحدید کامل آقای طاهری (مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس) که تا امروز پدرانه با من رفتار کرده است، امضا کنم.

رامین ادامه داد: با توجه به مجموعه اتفاقاتی که رخ داد، می‌دانم آن‌چه که دنبالش هستم چقدر برای آقایان طاهری و برانکو سخت است اما امیدوارم شانس جبران این اتفاق برای این دو نفر، پرسپولیس و البته هوادارانش را پیدا کنم. می‌دانم هواداران پرسپولیس در این مدت خیلی اذیت شدند و وقتی به آن فکر می‌کنم، واقعا ناراحت می‌شوم اما از همه این عزیزان می‌خواهم فرصت دیگری به من بدهند و مطمئن باشند که جبران می‌کنم.

در نهایت قضیه حل شد و رامین رضاییان در آن مقطع به پرسپولیس بازگشت.

خبرورزشی‌گردی| رضاییان: هواداران پرسپولیس به من فرصت جبران بدهند

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا