درخواست منتظر محمد از آلومینیوم؛ ۱۸ میلیارد + هزینه رضایتنامه!

درخواست منتظر محمد از آلومینیوم؛ ۱۸ میلیارد + هزینه رضایتنامه!

به گزارش خبرورزشی، منتظر محمد یکی از بازیکنانی است که جایی در تفکرات جواد نکونام ندارد و برای خالی شدن فهرست خارجی‌های تیم، استقلال مجبور است هرچه سریع تر تکلیف او را مشخص کند. ملی پوش عراقی که هنوز دو فصل دیگر با آبی‌های پایتخت قرارداد دارد، به آلومینیوم پیشنهاد شد و گویا این انتقال مورد پسند کادرفنی تیم اراکی هم قرار گرفت اما ظاهرا خواسته مالی سنگین وی سبب شده همه چیز در حالت استندبای قرار بگیرد.

درحالی که استقلالی‌ها از طریق چند واسطه تلاش می‌کردند از علاقه ایرالکو به منتظر استفاده کنند و کوین یامگا را هم در انتقال جای بدهند، گویا هافبک – وینگر فصل قبل مس رفسنجان درخواستی نجومی از تیم مقصد داشته است. او ۳۰۰ هزار دلار برای خودش طلب کرده و اخذ رضایتنامه از باشگاه استقلال را هم گردن مدیران آلومینیوم انداخته است! عددی که مدیران باشگاه فوق اصلا توقع آن را نداشته‌اند چون آنها قصد داشتند به اندازه قرارداد ریالی وی با استقلال که چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان می‌شد، هزینه کنند و همین نکته منجر به توقف مذاکرات شده است.

با این تفاسیر هیچ بعید نیست حضور منتظر محمد در آلومینیوم هم کنسل شود و این یعنی یک معضل بزرگ برای استقلالی‌ها در واپسین روزهای نقل و انتقالات!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل