استقلال چرا هنوز فرصت دارد صدرنشین شود؟

استقلال چرا هنوز فرصت دارد صدرنشین شود؟

گرچه تیم استقلال میزبانی‌اش را در قزوین مقابل ملوان برگزار می‌کرد اما با دریافت گل زود هنگام نشان داد که هنوز از نظر دفاعی در شرایط مطلوبی قرار ندارد این در حالی بود که سپاهان در هفته‌ای که رقبای اصلی اش برای کسب عنوان قهرمانی یعنی تراکتور، پرسپولیس و استقلال مساوی کردند یک برد دلچسب به دست آورد. ‌

خط دفاعی استقلال در دیدار مقابل ملوان به سرعت به هم ریخت و در همان ابتدای کار شرایطی ایجاد کرد که تیم ملوان به گل برسد این خط در دقایق بعدی هم متزلزل نشان داد و در نهایت گل دوم را هم خورد.

در هفته‌ای که پرسپولیس در تبریز مقابل تراکتور متوقف شده بود استقلال می‌توانست با پیروزی در دیدار “نیمه خانگی”اش مقابل ملوان ۶ امتیازی شود و فاصله‌اش با پرسپولیس ۲ امتیازی را به ۴ امتیاز افزایش بدهد اما نه تنها استقلال این کار را نکرد بلکه با از دست دادن مکرر فرصت‌ها در مقابل دروازه تیم ملوان خودش را از تیم سپاهان یکی از چهار تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی عقب انداخت.

سپاهانی‌ها که هفته اول را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند در دیدار دوم مقابل خیبر خرم آباد گرچه تا پایان بازی یک بر یک با این تیم مساوی بودند اما در دقایق وقت‌های اضافه موفق به گلزنی شدند تا ۶ امتیازی و از این نظر در شرایط بهتری قرار بگیرند.

حالا استقلال که فصل قبل با یک امتیاز عنوان قهرمانی را از دست داده بود اولین امتیازات این فصل را از دست داد و حالا باید تلاش کند و امیدوار بنشیند تا رقبایش برای رسیدن به عنوان قهرمانی امتیاز از دست بدهند.

کار سخت دیگر استقلال برای جبران این دو امتیازی که از دست داد گرفتن همان امتیازات از رقبای ۶ امتیازی اش یعنی تراکتور، پرسپولیس و سپاهان است گرچه با نگاهی به مسابقات پیش روی این تیم به نظر می رسد تا پیش از از راه رسیدن رقابتهای شش امتیازی استقلال این تیم همچنان چند فرصت مطلب برای جبران داشته باشد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل