بازیکن سازی در لیگ فوتسال جسارت می‌خواهد/دنبال قهرمانی نیستم

بازیکن سازی در لیگ فوتسال جسارت می‌خواهد/دنبال قهرمانی نیستم

زینب شریفی، سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت این تیم جهت حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: همانطور که در جریان هستید هدف باشگاه امسال بیشتر استفاده از بازیکنان جوان و بومی کرمان است. تقریباً به دنبال این هستیم که ۷۰ درصد شاکله تیم را بازیکن‌های بومی تشکیل بدهند. برای اجرای این امر هم ابتدا ما نیازمندیم که حتماً یک تست از بازیکنان بومی داشته باشیم که امروز و فردا برگزار خواهد شد تا از بین آنها به نتیجه نهایی دست پیدا کنیم.

وی افزود: برای من که سرمربی تیم هستم قطعاً نتیجه گرفتن و بازی در برابر تیم‌هایی که به هر شکل ستاره‌های زیادی را در کنار خود دارند سخت خواهد بود اما از ابتدا هم هدف و سیاستگذاری باشگاه روی موضوع بومی گرایی بود و است. بنابراین تلاش خواهم کرد با همین بضاعتی که دارم بتوانیم در رقابت‌های لیگ نتایج خوبی را رقم بزنیم.

شریفی در پاسخ به این پرسش که آیا لیگ برتر از دید شما جای بازیکن سازی و بومی گرایی است؟ گفت: تا حدودی خیر. چون اکثر تیم‌ها با هدف قهرمانی وارد لیگ برتر می‌شوند. تیم مس هم جزو تیم‌های پر افتخار بخش فوتسال بانوان است. ولی به هر حال تصمیم باشگاه این بوده و من هم به عنوان سرمربی شرایط را پذیرفتم و به آن احترام می‌گذارم.

او اضافه کرد: در زمینه بومی گرایی هم معتقدم باشگاه واقعاً جسارت به خرج داده که امسال با این هدف وارد رقابت‌های مهم لیگ شده است. برنامه داریم علاوه بر معرفی بازیکن جدید به فوتسال ایران، در بحث معرفی مربی هم کارهای خوبی انجام دهیم. همچنین خواسته باشگاه از من حفظ امتیاز تیم در لیگ برتر است که امیدوارم با حمایت مسئولان باشگاه این امر تحقق پیدا کند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که آیا شما تجربه حضور در لیگ برتر را دارید؟ عنوان کرد: بله من قبلاً با تیم سپاهان به مدت یک سال کار کردم.

شریفی در مورد استفاده از تجربه عاطفه رضایی سرمربی سابق این تیم نیز گفت: رضایی از دوستان من است و تجربه خیلی خوبی را در کنار تیم مس داشت. قطعاً در صورت نیاز از تجربیات او استفاده خواهم کرد.

منبع:مهر

خروج از نسخه موبایل