باشگاه پرسپولیس در انتظار پاسخ نهایی ایفمارک

باشگاه پرسپولیس در انتظار پاسخ نهایی ایفمارک

به گزارش خبرورزشی، در شرایطی که تیم‌های حاضر در رقابت‌های آسیایی هر کدام می‌توانند ۶ سهمیه خارجی جذب کنند، هنوز سهمیه ششم برای باشگاه پرسپولیس باز نشده است و دلیل آن هم به ابهاماتی که در مورد دقایق حضور نبیل باهویی مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در بازی‌های این تیم در لیگ ۲۳ وجود دارد، مربوط می‌شود.

همان طور که پیش تر در خبرورزشی خبر دادیم، پس از نامه نگاری‌هایی که باشگاه پرسپولیس با کمیته وضعیت و همین طور سازمان لیگ داشت قرار شد در مورد میزان بازی و حضور نبیل باهویی در بازی‌های فصل گذشته پرسپولیس، ایفمارک وارد ماجرا شده و با توجه به توضیحات باشگاه پرسپولیس و مدارکی که از مصدومیت این بازیکن در اختیار دارد، حکم نهایی را در مورد شرایط این بازیکن در فصل گذشته بدهد.

اما عجیب اینجاست که پس از گذشت چند هفته از این که این پرونده به دست ایفمارک رسیده اما هنوز پاسخ درستی به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ارسال نشده و به همین دلیل یک سهمیه خارجی پرسپولیس در انتظار پاسخ نهای از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال است.

لازم به ذکر است که اگر ایفمارک مصدومیت فصل گذشته نبیل باهویی برای چند هفته را تایید کند، سازمان لیگ سهمیه خارجی ششم را به پرسپولیس برمی‌گرداند و در غیر اینصورت و در شرایطی که ایفمارک این سهمیه را تایید نکند، قطعا یک سهمیه از بازیکنان خارجی پرسپولیس برای لیگ ۲۴ کسر خواهد شد.

از این رو همچنان باید منتظر بود و دید تکلیف سهمیه ششم پرسپولیس چه خواهد شد.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل