هشدار به منچسترسیتی؛ در انتظار کسر امتیاز باشید!

هشدار به منچسترسیتی؛ در انتظار کسر امتیاز باشید!

جهان فوتبال به شدت منتظر نتیجه دادگاه مربوط به ۱۱۵ مورد نقض قوانین مالی لیگ برتر توسط منچسترسیتی است. قهرمانان فعلی لیگ برتر قرار است ماه آینده پرونده خود را به کمیسیون مستقل ارائه دهند و تصمیم نهایی احتمالاً در بهار آینده گرفته خواهد شد. در این میان، اندی گری، تحلیلگر سابق اسکای اسپورت، به سیتی هشدار داده که ممکن است با کسر امتیاز قابل توجهی مواجه شوند.

در حالی که هیچ‌کس نمی‌داند در صورت اثبات گناهکاری، مجازات نهایی چه خواهد بود، بحث‌هایی در مورد جریمه‌های سنگین، کسر امتیاز و حتی سقوط به لیگ پایین‌تر مطرح شده است. در صورت عدم موافقت با تصمیم، وکلای سیتی می‌توانند با ارائه درخواست تجدیدنظر، روند رسیدگی را طولانی‌تر کنند. این در حالی است که پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، این هفته اعلام کرد که باشگاه هر حکمی که صادر شود را خواهد پذیرفت.

گری در گفت‌وگو با بی‌این اسپورت اظهار داشت: «چه اتفاقی خواهد افتاد؟ احتمالاً باشگاه با کسر امتیاز بزرگی روبرو خواهد شد. ۱۱۵ مورد اتهام وجود دارد و نمی‌توانند در مورد همه آن‌ها بی‌گناه باشند.»

با این حال، گری انتظار ندارد که عناوین قهرمانی سیتی از آن‌ها گرفته شود. وی افزود: «فکر نمی‌کنم عناوین قهرمانی را از آن‌ها بگیرند، پس چه کار می‌توانند بکنند؟ می‌توانند امتیاز از آن‌ها کسر کنند یا جریمه کنند. جریمه کردن اهمیتی ندارد. آن‌ها هر میزان که بخواهند می‌توانند سیتی را جریمه کنند، برای منچسترسیتی تفاوتی نمی‌کند چون می‌توانند مبلغ را به راحتی پرداخت کنند. بنابراین تنها کاری که می‌شود کرد کسر امتیاز بزرگ و جریمه سنگین است.»

بازیکنان گواردیولا دو بازی ابتدایی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و در روز شنبه به مصاف وستهام یونایتد خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: گوندوغان پس از بازگشت به سیتی؛ مشتاق کار کردن با پپ هستم/ بازیکنان سیتی در کلاس جهانی هستند

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل