ورزش

چرا آلیسون بکر پیشنهاد میلیون دلاری عربستان را رد کرد؟

چرا آلیسون بکر پیشنهاد میلیون دلاری عربستان را رد کرد؟

آلیسون بکر دروازه‌بان برزیلی لیورپول تایید کرد که پس از پایان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ پیشنهادات مالی قابل توجهی از لیگ حرفه‌ای عربستان دریافت کرده بود، اما تصمیم گرفت در آنفیلد بماند و به قرارداد فعلی خود که تا سال ۲۰۲۷ معتبر است، پایبند بماند. آلیسون و محمد صلاح با پیشنهادات انتقال به خاورمیانه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی جاری مواجه شدند، اما هر دو بازیکن این پیشنهادات را رد کردند.

آلیسون ۳۱ ساله همچنین بیان کرد که در ابتدا وسوسه شده بود تا به عربستان برود، اما در نهایت تصمیم گرفت که در مرسی‌ساید بماند چرا که احساس کرد اکنون زمان مناسبی برای ترک اروپا نیست.

او در گفت‌وگو با روزنامه تلگراف گفت: «من یک قرارداد دارم و می‌خواهم به قرارداد خود احترام بگذارم و آن را به پایان برسانم. من اینجا بسیار خوشحالم، خانواده‌ام نیز خوشحال هستند. هرگز به مرحله‌ای نرسیدم که درباره دستمزد و موارد مشابه با عرب‌ها صحبت کنم. اما وقتی درباره اعداد و ارقام دریافتی بازیکنان دیگر می‌شنوید، کمی وسوسه می‌شوید. این کاملاً طبیعی است. اما اکنون زمان مناسبی نیست. تا زمانی که قرارداد من در لیورپول معتبر است، بر اینجا تمرکز خواهم کرد. اگر در آینده باشگاه حس کند که باید درباره آینده من مذاکره کند، بحث دیگری خواهد بود. در حال حاضر و در این پنجره نقل و انتقالات، من بر کارم در اینجا و زندگی‌ام در لیورپول تمرکز دارم.»

او افزود: «هرگز به ترک لیورپول فکر نکردم. همیشه تصمیم به ماندن داشتم. برای شروع فصل بسیار هیجان‌زده هستم. ما با انرژی جدیدی شروع می‌کنیم و مشتاقیم ببینیم که این فصل برای ما چه به ارمغان خواهد آورد.»

لیورپول که شروع موفقیت‌آمیزی در فصل جدید لیگ برتر داشت، روز یکشنبه به مصاف برنتفورد در آنفیلد خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: ستاره فوتبال گرجستان در لیست خرید لیورپول

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا