ورزش

فلیک: به ویلیامز به خاطر قهرمانی تبریک گفتم/ داشتن رافینیا نعمت است

فلیک: به ویلیامز به خاطر قهرمانی تبریک گفتم/ داشتن رافینیا نعمت است

بارسلونا اولین بازی خانگی خود در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ را مقابل اتلتیک بیلبائو انجام داد و گلی تماشایی از لامین یامال و گل دیرهنگام روبرت لواندوفسکی سه امتیاز ارزشمند را برای این تیم به ارمغان آورد.

بارسا هفته پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته بود و این پیروزی برایش حیاتی بود. ایلکای گوندوغان به منچسترسیتی بازگشت و دنی اولمو هم هنوز کارهای ثبت نامش در لالیگا به اتمام نرسیده. اما هانسی فلیک سعی کرد روی آنچه که تحت کنترلش است تمرکز کند و کارش را هم به خوبی انجام داد.

فلیک بعد از بازی گفت: «من از بازی امروز بیشتر از والنسیا راضی هستم. از برد خیلی خوشحالم و همچنین خوشحالم که پدری بازگشته. بعضی اوقات بچه‌ها آرامش خود را از دست می‌دادند اما داشتن شور و اشتیاق خوب است.»

بارسلونا خیلی تلاش کرد تا نیکو ویلیامز را در تابستان جذب کند اما موفق نشد. فلیک بعد از بازی ویلیامز را در آغوش گرفت، و در این مورد توضیح داد: «وقتی نیکو ویلیامز را دیدم به او به خاطر قهرمانی در جام ملت‌های اروپا تبریک گفتم، همین.»

فلیک در ادامه به توضیح در مورد عملکرد بازیکنانش پرداخت و گفت: «من از عملکرد لواندوفسکی بسیار خوشحالم. او خیلی خوب بازی و تمرین می‌کند، خیلی خوب پرس می‌کند. من بهترین فرم لوا را می‌شناسم و آن فرم را اکنون به چشم می‌بینم. رافینیا می‌تواند در هر پست هجومی بازی کند. او در این فصل به عنوان شماره ۱۰ بازی می‌کند، در پرسینگ بسیار خوب است. پس از یک پیش‌فصل سخت، از کسب شش امتیاز خوشحالیم. فکر می‌کنم همه ما در پرسینگ خوب بازی کردیم و داشتن بازیکنی مانند رافینیا یک نعمت است.»

بیشتر بخوانید: بارسلونا به دومین پیروزی متوالی در لالیگا رسید/ نمایش چشم‌نواز تیم فلیک با شکست بیلبائو تکمیل شد

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا