خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: آقایان با فرهنگ استقلال بازی کردند/ یک‌بار من، بعد مظلومی و حالا هم… ریشه این اتفاق باید خشک شود!

خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: آقایان با فرهنگ استقلال بازی کردند/ یک‌بار من، بعد مظلومی و حالا هم… ریشه این اتفاق باید خشک شود!

استقلال تابستان سال ۹۶ شرایط مطلوبی نداشت و هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را اصلا خوب استارت نزد به همین خاطر از علیرضا منصوریان در ورزشگاه انتقادات تندی می شد.

در چنین شرایطی امیر قلعه‌نویی سرمربی کنونی تیم ملی که سالیان متمادی سابقه هدایت استقلال را بر عهده داشته و آن زمان سکاندار ذوب آهن محسوب می‌شد، طی مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی که چهارم شهریور سال ۹۶ منتشر شد، با تاکید بر این‌که علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی آن زمان استقلال با عشق به این تیم آمده و همراه با دستیارانش می‌خواهد به استقلال کمک کند، ادامه داد: به منصوریان و دستیارانش خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها نیت کمک دارند و امیدوارم موفق شوند. در واقع استقلال روزی شکست خورد که آقایان با فرهنگ این باشگاه بازی کردند. تمام ایران استقلال را یک تیم فرهنگ‌مدار می‌شناسند و من اگر روزی از برخی رفتارها ناراحت شدم به خاطر فرهنگ استقلال بود. من این روزها را می‌دیدم که حرص می‌خوردم و گفتم با فرهنگ استقلال بازی شد. یک بار با قلعه‌نویی این کار را کردند، بعد از آن با پرویز مظلومی و حالا هم با علیرضا منصوریان. ببینید ریشه کار کجاست! ریشه این بی‌فرهنگی در استقلال باید خشک شود و فرهنگ به استقلال برگردد. این بدعت غلط از همان‌جا آغاز شد که برای نفع شخصی با فرهنگ استقلال بازی کردند.

سرمربی اسبق استقلال در ادامه آن مصاحبه گفت: حتی اگر منچستر یونایتد هم باشی بالاخره پیش می‌آید که شرایط خوبی نداشته باشی. به نظرم تماشاگران استقلال یک‌کم صبور باشند تا اوضاع این تیم درست شود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل