چلسی در تکاپوی خرید یک ستاره برای گلزنی/ اوسیمن پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر نمی‌شود

چلسی در تکاپوی خرید یک ستاره برای گلزنی/ اوسیمن پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر نمی‌شود

تلاش چلسی برای جذب ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، به دلیل درخواست دستمزد بالای او به مبلغ ۵۰۰ هزار پوند در هفته به تعویق افتاده است. بر اساس گزارش‌های رسیده، این بازیکن نیجریه‌ای خواهان دستمزدی است که او را به پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر انگلیس تبدیل می‌کند.

چلسی تمام تابستان را در حال مذاکره با ناپولی و نمایندگان اوسیمن بوده، اما هنوز هیچ توافقی حاصل نشده. این باشگاه تلاش کرده تا اوسیمن را به صورت قرضی به خدمت بگیرد، زیرا حاضر به پرداخت مبلغ ۱۱۰ میلیون پوند برای فعال‌سازی بند آزادسازی قرارداد او نیست. ولی ناپولی پیشنهاد انتقال قرضی را نپذیرفت.

انتظار می‌رود که اوسیمن ۲۵ ساله پس از ارائه درخواست رسمی برای جدایی، ناپولی را ترک کند، در حالی که پاری‌سن‌ژرمن نیز به او علاقه‌مند است.

چلسی به شدت در تلاش است تا هزینه‌های دستمزدی خود را کاهش دهد و یکی از دلایلی که بازیکنانی مانند رحیم استرلینگ از تیم کنار گذاشته شده‌اند نیز همین است. باشگاه چلسی قصد ندارد به درخواست‌های مالی اوسیمن پاسخ مثبت بدهد. این باشگاه همچنین به دنبال مهاجمان دیگر است و گزینه‌هایی چون فدریکو کیزا از یوونتوس و دومینیک کالورت لوین از اورتون را به عنوان گزینه‌های ارزان‌تر بررسی می‌کند.

چلسی تابستان امسال از مجموع ۱۱ بازیکن جدید، پنج بازیکن هجومی جدید به خدمت گرفته، اما انزو مارسکا مصمم است که یک مهاجم دیگر نیز به تیم اضافه کند. نیکلاس جکسون و مارک گیویو، بازیکن جدید تیم، تنها مهاجمان تخصصی تیم او هستند، اگرچه کریستوفر انکونکو و کول پالمر نیز توانایی بازی در نقش‌های هجومی را دارند.

مارسکا همچنین می‌خواهد قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در روز جمعه، یک مدافع میانی دیگر به خدمت بگیرد. اما اولویت باشگاه در این هفته حساس، فروش بخش عمده‌ای از ۲۰ بازیکنی است که سرمربی ایتالیایی از تیم کنار گذاشته است.

بیشتر بخوانید: فلیکس با قرارداد دائمی به چلسی بازگشت

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل