ورزش

«گاریدو» مربی خوبی است/ پرسپولیس به زمان نیاز دارد

«گاریدو» مربی خوبی است/ پرسپولیس به زمان نیاز دارد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر روز پنج شنبه اول شهریور به مصاف تراکتور تبریز رفت که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا شاگردان «خوان کارلوس گاریدو» از یک بازی خارج از خانه حداقل امتیاز را کسب کنند و کماکان در حسرت پیروزی باقی بمانند.

قاسم دهنوی پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با این دیدار اظهار داشت: با توجه به حضور هواداران و اینکه تراکتور از امتیاز میزبانی برخوردار بود، دیدار به نسبت خوبی را شاهد بودیم. دو تیم بیشتر در ضربات ایستگاهی برنامه‌ریزی داشتند و تراکتور به دلیل حمایت هواداران خود در ضد حملات نیز بهتر از پرسپولیس عمل کرد.

او ادامه داد: شاکله اصلی پرسپولیس نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و نفرات جدید هم نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی ۱۰۰ درصدی با هم برسند. زمانی که پرسپولیس ۱۰ نفره شد و توانست به بازی برگردد و گل تساوی را به ثمر برساند از نکات مثبت برای این تیم است.

«گاریدو» مربی خوبی است/ پرسپولیس به زمان نیاز دارد

گندوز باید در خروج‌های خود دقت کند

کارشناس فوتبال افزود: پرسپولیس در دو هفته، دو گل دریافت کرده است که هر دو گل از روی ضربات آزاد و از کناره‌ها بوده است و این نشان می‌دهد که «الکسیس گندوز» باید روی خروج‌های خود دقت بیشتری را به خرج دهد. او عملکرد خوبی را در بازی با تراکتور از خود به نمایش گذاشت اما باید در بازی با پا و همچنین خروج‌های خود دقت بیشتری کند.

حضور عالیشاه در بازی به پرسپولیس کمک می‌کند

دهنوی تصریح کرد: آمدن امید عالیشاه در دیدارهای آینده می‌تواند قدرت هجومی پرسپولیس را افزایش دهد او می‌تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند. بازیکنان این تیم باید از خط جلو پِرِس کنند تا بازیکنان حریف نتوانند توپ را به گردش در آورند اما متأسفانه ما چنین چیزی از بازیکنان این تیم شاهد نبودیم. فصل قبل یکی از نقاط قوت پرسپولیس پِرِس بازیکنان این تیم بود که باید در این فصل نیز تکرار شود.

«گاریدو» مربی خوبی است/ پرسپولیس به زمان نیاز دارد

العملود در حد اسم خود نبوده است

او در رابطه با عملکرد «ایوب العملود» گفت: با توجه به تعریف و تمجیدهایی که از او می‌شد ما چیز خاصی در این دو بازی از العملود ندیده‌ایم. اگر او موفق شده که یک گل بزند به کیفیت او مربوط نمی‌شود و باید دید که در ادامه مسابقات از او بازی بهتری شاهد خواهیم بود یا خیر.

دهنوی خاطرنشان کرد: پرسپولیس نیاز به زمان دارد و مطمئناً در دیدارهای آینده شاهد عملکرد بهتری از این تیم خواهیم بود. با اضافه شدن میلاد محمدی هم شرایط این تیم بهتر از گذشته خواهد شد و این تیم نیاز دارد تا در تهران و در ورزشگاه آزادی به مصاف حریفان خود برود تا هواداران این تیم با تشویق‌های خود انرژی مضاعفی به بازیکنان دهند.

گاریدو مربی با دانشی است

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با عملکرد «خوان کارلوس گاریدو» گفت: او در جریان بازی بازیکنان را به خوبی راهنمایی می‌کند و تعویض‌های به موقعی هم انجام می‌دهد که به کسب نتیجه در تیم کمک می‌کند. با توجه به شرایط موجود پرسپولیس در هر دو هفته لیگ برتر میهمان بوده است و این برای فدراسیونی که لقب فدراسیون پنج ستاره را به یدک می‌کشد اصلاً خوب نیست که تیم پر هواداری مانند پرسپولیس در خارج از تهران از حریفان خود میزبانی کند. پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده و در هر صورتی مدعی قهرمانی است و امیدوارم شرایط برای این تیم بهتر شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا