خبرورزشی‌گردی| مظلومی: می‌خواهم استقلال را ۱۰ سال جلوتر ببرم/ مطمئن باشید پرسپولیس خودش را بالا می‌کشد

خبرورزشی‌گردی| مظلومی: می‌خواهم استقلال را ۱۰ سال جلوتر ببرم/ مطمئن باشید پرسپولیس خودش را بالا می‌کشد

استقلال در تابستان سال ۱۳۹۴ مدعی شماره یک کسب عنوان قهرمانی پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بود و پرویز مظلومی هدایت این تیم را بر عهده داشت. مظلومی چهارم شهریور سال ۹۴ مصاحبه‌ای با خبرورزشی کرد که در آن مقطع سر و صدا به راه انداخت.

مظلومی با اشاره به ماجراهای داوری در بازی استقلال مقابل استقلال اهواز در هفته چهارم لیگ پانزدهم و اعتراض پرسپولیسی‌ها روی آن‌چه که اشتباه داوری هنگام به ثمر رسیدن گل دوم استقلال قلمداد می‌کردند، گفت: پرسپولیس که الان در جدول رقیب ما نیست. رقبای ما تیم‌های دیگری هستند که باید روی این مسئله حساس باشند. من احترام زیادی برای پرسپولیسی‌ها قائل هستم ولی انصافا آیا آن‌ها در سه بازی قبل از جدال با استقلال اهواز دیدند که داورها چه اشتباهاتی به ضرر استقلال داشتند؟ قبول دارم آقای فغانی یک پنالتی به ضرر پرسپولیس گرفت که درست نبود اما اشتباهات سهوی داوران را در مورد همه تیم‌ها ببینیم و دیگران را متهم نکنیم.

سرمربی وقت استقلال در ادامه به حضور پرسپولیس در پایین جدول لیگ پانزدهم (تا پایان هفته چهارم آن مسابقات) اشاره کرد و گفت: پرسپولیس یکی از قطب‌های فوتبال ایران است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. این تیم قطعا خود را بالا می‌کشد. به نظر من پرسپولیس امسال واقعا خوب بازی می‌کند و تنها نتیجه نمی‌گیرد.

مظلومی در پایان تصریح کرد: روز اولی که آمدم به این نکته تاکید کردم که می‌خواهیم استقلال را ۱۰ سال جلوتر ببریم و مردم را به استادیوم بکشانیم ولی بعضی‌ها به من حمله کردند. دلم می‌خواهد شرایطی را فراهم کنیم که هنگام برگزاری دیدارهای استقلال صندلی‌های ورزشگاه آزادی مملو از جمعیت شود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل