ورزش

رسوایی تازه در لیگ برتر؛ داستان رابطه پسرخاله مقام ارشد سازمان لیگ و مدیرعامل یک باشگاه!

رسوایی تازه در لیگ برتر؛ داستان رابطه پسرخاله مقام ارشد سازمان لیگ و مدیرعامل یک باشگاه!

به گزارش خبرورزشی، طی روزهای گذشته سازمان لیگ تخلف های عجیب و غریبی به نفع یک باشگاه لیگ برتری مرتکب شده است، از همکاری برای دریافت غیر قانونی مجوز موقت برای سرمربی تایید نشده این باشگاه تا خارج کردن نام بازیکن دارای قرارداد از لیست باشگاه برای باز کردن جای خالی جهت جذب بازیکن جدید و مسکوت نگه داشتن عبور این باشگاه از سقف بودجه و صدور کارت با وجود رعایت نکردن سقف قرارداد…

همین ارفاق ها باعث شده پای نهادهای نظارتی به ماجرا باز شود. باشگاه های رقیب هم گزارش هایی علیه برخی مقامات سازمان لیگ به مراجع ذیصلاح ارسال کرده اند. در این میان، آنچه بیشتر اذیت کننده به نظر می رسد شایعه و شائبه ارتباط پسرخاله یکی از مقامات ارشد سازمان لیگ با مدیرعامل همین باشگاه است که این ارتباط گویا در لطف مکرر سازمان لیگ به این باشگاه بی تاثیر نبوده است.

اگر این ماجرا صحت داشته باشد باید به حال سازمان لیگ گریه کرد که به این راحتی قوانین را زیر پا می گذارد. فقط همین را کم داشتیم که تفریح مشترک مدیرعامل باشگاه لیگ برتری و پسرخاله مقام ارشد سازمان لیگ باعث زیر پا گذاشتن قانون شود.

اصلا بد نیست از حیدر بهاروند سوال پرسیده شود؛ چرا هیچ نظارتی روی زیر مجموعه خود ندارد؟ حیدر بهاروند کجاست و چه می کند و چرا جلوی این خطاهای مکرر را نمی گیرد؟ در این باره بیشتر می نویسیم.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا